فیلم عمل زیبایی بینی | اطلاعات کلیدی در مورد رینوپلاستی

فیلم عمل زیبایی بینی

فیلم عمل زیبایی بینی
عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی عملی است که می تواند تغییرات چشمگیری در شکل ظاهری بینی و نتیجتا چهره شما ایجاد کند. رینوپلاستی یا عمل بینی در دسته محبوب ترین عمل های زیبایی قرار دارد که سالانه صدها هزار مورد از آن در سراسر جهان انجام می شود. کشور ایران از جمله کشور هایی است که بیشترین تعداد عمل بینی در سال را دارد. هزینه عمل در ایران نسبت به سایر نقاط جهان به قدری ارزانتر است که هر ساله تعداد زیادی مسافر خارجی فقط برای عمل کردن بینی خود به ایران سفر می کنند. این امر نه فقط به خاطر مخارج پایین عمل بینی در ایران، بلکه به دلیل کیفیت آن هم هست. خیلی از جراحان بینی در ایران از جمله بهترین جراحان در جهان هستند.

فیلم عمل زیبایی بینی
فیلم عمل زیبایی بینی

تصمیم به عمل کردن بینی می تواند یکی از مهمترین تصمیم هایی باشد که هر نفر در طول زندگیش می گیرد. چون وقتی بینی خود راعمل می کنید، عملاً هیچ راه برگشتی وجود ندارد و دیگر نمی توانید بینی سابق خود را داشته باشید. به همین خاطر در مورد تصمیم اولیه برای عمل کردن بینی کاملا مطمئن باشید. همچنین انتخاب یک مرکز زیبایی و پزشک متخصص و ماهر اهمیت زیادی در کیفیت عملی که انجام می دهید خواهد داشت.
در این مقاله بیشتر در مورد رینوپلاستی یا عمل بینی با شما صحبت خواهیم کرد و سعی می کنیم به سوالات رایجی که در مورد آن وجود دارد پاسخ دهیم. همچنین مشاهده فیلمی از جراحی بینی می تواند کمک بسیار زیادی به شما در راستای آشنایی هرچه بیشتر با این عمل نماید.

رینوپلاستی چیست و به چه علتی انجام می شود؟

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم رینوپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که به عمل بینی هم معروف است. این جراحی پلاستیک برای بهبود شکل ظاهری بینی، اندازه آن و البته رفع مشکلات مربوط به عملکرد آن است. عمل بینی فقط برای اهداف زیبایی انجام نمی شود، بلکه می تواند اهداف درمانی هم داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم عمل زیبایی بینی
فیلم عمل زیبایی بینی

وقتی تصمیمتان برای عمل بینی فقط برای اهداف زیبایی باشد، این عمل می تواند باعث بهبود تعادل و هارمونی بیشتر در اجزای چهره شما شود. از آنجایی که بینی عضو مرکزی صورت است نقش مهمی در زیبایی و ترکیب کلی چهره شما ایفا می کند. از همین رو هم هست که کوچکترین تغییری در آن می تواند باعث تغییر زیاد در وضعیت کلی چهره شما شود.
مردم معمولا برای اهداف زیر رینوپلاستی را انجام می دهند:
• تغییر اندازه، شکل یا زاویه بینی
• صاف کردن برآمدگی ها و پستی بلدی های بینی
• یکسان سازی و قرینه کردن دو طرف بینی
• بهبود وضعیت کانال های هوایی بینی
• بهبود وضعیت تنفسی
• اصلاح وضعیت بینی بعد از بروز هرگونه آسیب یا جراحت

رینوپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

رینوپلاستی یا عمل بینی درمانی است که به شدت خصوصی و منحصر به فرد است. تصمیم به عمل کردن بینی تنها باید برای خواست خودتان باشد، نه اینکه بخواهید نظر دیگران را جلب کنید یا اینکه بخواهید به یک تصویر ایده آل از چهره خود برسید. یادتان باشد ایده آل ترین صورت برای شما، صورت طبیعی خودتان است. پس باید عمل بینی به حدی انجام شود که صورتتان را از حالت طبیعی خودش خارج نکند.
بهترین عمل زیبایی بینی به گونه ای است که مردم اصلا متوجه نشوند که شما بینی خود را عمل کرده اید. از اینها گذشته، بهترین کاندید ها برای عمل کردن بینی باید شرایط زیر را داشته باشند:
• رشد صورت شما کامل شده باشد
• از نظر جسمی در سلامت کامل باشید
• سیگار نکشید
• نگاه مثبت داشته باشید و اهدافتان از نتیجه عمل کاملاً واقعگرایانه باشد

فیلم عمل زیبایی بینی
فیلم عمل زیبایی بینی

فیلم عمل بینی

در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم که هیچ چیز بهتر از دیدن یک فیلم نمی تواند به شما در آشنایی با عمل بینی کمک کند. در این بخش بهتر است خودتان به تماشای این ویدئو از عمل بینی بنشینید.

هزینه عمل بینی

همانطور که گفتیم عمل بینی هم می تواند برای اهداف زیبایی انجام شود و هم برای اهداف درمانی. چنانچه رینوپلاستی را برای اهداف درمانی انجام دهید، بیمه معمولا هزینه کل عمل را پوشش می دهد. اما اگر هدف از عمل بینی برای بهبود وضعیت زیبایی باشد، مانند تمام عمل های زیبایی دیگر بیمه هیچ بخشی از هزینه های آن را پوشش نخواهد داد.
از طرفی هزینه عمل بینی آنقدرها که فکرش را می کنید بالا نیست. بلکه می توانید یک عمل بینی خوب و مطمئن را با قیمت زیر 10 میلیون تومان در تهران دریافت کنید.

بهترین مرکز عمل بینی در تهران

عمل بینی عموما یک عمل سرپایی است که برای انجام آن نیازی نیست تا حتما به بیمارستان مراجعه کنید و نیازی هم به بستری ندارد و تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می شود. به همین خاطر می توانید آن را در یک مرکز تخصصی زیبایی انجام دهید.

فیلم عمل زیبایی بینی
فیلم عمل زیبایی بینی
مرکز تخصصی زیبایی شمال تهران با کادری مجرب از بهترین پزشکان و جراحان بینی، یکی از بهترین و مجهز ترین مراکز در تهران است که بهترین عمل های بینی را انجام می دهد. علاوه بر کیفیت این مرکز، تعرفه های مناسب و تخفیف هایش، آن را به مرکزی به صرفه نیز تبدیل کرده اند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و تماس جهت اخذ نوبت، بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

آیا عمل بینی درد دارد؟

در طول فرآیند عمل بینی از مواد بیهوشی یا بی حسی استفاده می شود تا کمترین ناراحتی برای شما پیش نیاید. خود روند عمل به این علت درد ندارد. اما بعد از عمل ممکن است در روند بهبودی دچار کمی درد و ناراحتی بشوید. علائم درد و ناراحتی شما می توانند با استفاده از داروهای مسکن کمتر شوند. البته این ناراحتی بعد از عمل مدت زیادی طول نمی کشد و لازم نیست برای مدت طولانی از این داروها استفاده کنید.

عمل جراحی بینی گوشتی

هرچند عموم مردم عمل بینی را برای صاف کردن برآمدگی ها یا اصلاح انحراف بینی و غیره انجام می دهند. اما خیلی ها هستند که مشکلشان با بینی شان به ساختار استخوانی یا اندازه آن بر نمی گردد. این افراد بیشتر از هرچیز با گوشتی بودن بینی خود مشکل دارند. می شود با استفاده از عمل بینی حالت گوشتی آن را برطرف کرد. و اگر عمل درست و صحیحی را انجام دهید، می توانید از نتیجه بخش بودن عمل مطمئن باشید.

فیلم عمل زیبایی بینی
فیلم عمل زیبایی بینی

اما نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که بینی گوشتی عمل شده بعد از مدتی به حالت سابق خود بر می گردد. این بازگشت حتمی است و تنها ممکن است صد در صد نباشد. به همین خاطر عموما توصیه می شود برای رفع حالت گوشتی بینی از عمل بینی استفاده نکنید. چون در نهایت نتیجه ای را که دلخواهتان است را از آن نخواهید گرفت.
مترجم و محقق : ناصری

منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا