هزینه جراحی زیبایی بینی |5 مطلب دست اول درباره رینوپلاستی!

هزینه جراحی زیبایی بینی 

هزینه جراحی زیبایی بینی 

از هر چه که بگذریم، سخن دوست خوش تر است! اگر واقعا تصمیمتان را گرفته اید و حتما می خواهید که عمل جراحی بینی را انجام دهید، باید قبل از هر چیزی به فکر هزینه های آن باشید. اجازه بدهید چند نکته را از همین ابتدا به شما بگوییم:

جراحی زیبایی بینی ، نوعی پروسیجر زیبایی محسوب می شود، پس پوشش بیمه ای را بی خیال شوید. ناچارید تمام هزینه های مربوط به آن را خودتان پرداخت خواهید کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی زیبایی بینی هیچ وقت با یک میلیون و دو میلیون امکان پذیر نیست، بنابراین اگر در کوچه و خیابان تراکتی به شما دادند که روی آن نوشته بود، هزینه جراحی زیبایی بینی فقط با دو میلیون تومان! فوراً کاغذ را پاره کرده و در اولین سطل زباله بندازید.

اگر فکر کردید هرچقدر که دستمزد یک پزشک بالاتر باشد، احتمالا نتیجه بهتری هم می گیرید، کاملاً در اشتباه هستید. مهارت و تخصص یک پزشک فقط از روی آلبوم تصاویر قبل و بعد بیماران او مشخص می شود.

هزینه جراحی زیبایی بینی 
هزینه جراحی زیبایی بینی

اما در صورتی که همه جوره فکر هزینه جراحی زیبایی بینی را کرده اید و صرفاً به دنبال یک مرکز هستید که قیمت های منصفانه ای ارائه کند و البته پزشکی حرفه ای و ماهر را هم در اختیار داشته باشد، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. در این مرکز قبل از هر چیزی، آناتومی چهره ی فرد توسط پزشک متخصص زیبایی بررسی می شود و بعد از آن متناسب با فرم صورت، بهترین مدل جراحی بینی استفاده می شود. هم چنین قیمت هایی که پزشکان مجموعه ارائه می کنند در قیاس با دیگر پزشکانی با همین میزان از مهارت و تجربه، کاملاً به صرفه و مناسب است. هم چنین تخفیف های زیبایی ما را نیز از یاد نبرید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت جراحی بینی زیبایی و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

5 نکته مهم قبل از عمل رینوپلاستی

در ادامه به چند نکته ی خیلی مهم برای قبل از عمل رینوپلاستی اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید

رینوپلاستی می تواند زیبایی، درمانی یا هر دو باشد

خیلی از بیماران صرفاً به خاطر دلایل زیبایی، رینوپلاستی را انجام می دهند اما تغییر ظاهر بینی تنها دلیل جراحی بینی نیست. رینوپلاستی درمانی برای آن دسته افرادی که دچار اختلالات تنفسی هستند، می تواند تاثیر زیادی در سبک زندگی آن ها داشته باشد. اگر به هر یک از مشکلات و علائم زیر دچار است، توصیه می کنیم حتما با متخصصین و جراحان ما تماس بگیرید تا مزایای رینوپلاستی درمانی را برایتان شرح دهند:

  • سردردهای مداوم
  • تنفس بد
  • خون دماغ
  • عفونت مکرر سینوس ها
  • خشکی دهان
  • تنفس پر سروصدا

می توان رینوپلاستی درمان را به تنهایی یا همراه با پروسیجر زیبایی انجام داد. البته برخی از پزشکان برای تمام بیماران خود رینوپلاستی درمانی را نیز انجام می دهند. به این صورت که حتما به گذرگاه های تنفسی بیمار دقت می کنند و تلاش می کنند از بروز مشکلات تنفسی در آینده پیشگیری شود.

ممکن است تا یک سال هم برای دیدن نتیجه عمل خود ناچار به صبر باشید

برای این که به طور کامل از عمل رینوپلاستی ریکاوری باشید، باید صبور باشید. البته چند هفته بعد از عمل جراحی هم می توانید به فعالیت های روزمره خود برگردید. اما برای این که تمام ورم ناشی از جراحی رینوپلاستی به طور کامل از بین ببرد، ناچار باشید تا یک سال صبر کنید. اما نگران نباشید. بعد از چند هفته، هیچ کس متوجه این ورم نخواهد شد اما برای این که به بینی ایده آل خود برسید، باید صبور باشید.

عمل رینوپلاستی
عمل رینوپلاستی

جراح رینوپلاستی خود را با دقت انتخاب کنید

هر جراحی می تواند عمل رینوپلاستی را انجام دهد اما توصیه می کنیم که در انتخاب بهترین آن ها، دقیق باشید. جراحی رینوپلاستی، عملی دقیق و پیچیده است. اگر به درستی انجام نشود، ممکن است منجر به آسیب دیدن دائمی بینی و بروز اختلالات تنفسی در فرد گردد.حتما جراحی را انتخاب کنید که سال ها سابقه جراحی بینی داشته باشد.

بعد از جراحی رینوپلاستی مدتی را به استراحت بگذرانید

خیلی از بیماران، فقط چند روز بعد از رینوپلاستی هم کاملاً حالشان خوب می شود. اما توصیه می کنیم قبل از این که دوباره به سر کار برگردید، مدتی را استراحت کنید تا کاملا بهبود پیدا کنید. پیشنهاد ما مدت زمان 10 روزه است. در این مدت، پزشک آتل روی بینی را برمی دارد و ورم و کبودی خیلی کمتر از روز اول بعد از جراحی خواهد بود. البته بعد از این مدت زمان 10 روزه هم بهتر است از انجام فعالیت های سنگین و ورزش(حداقل 3 الی 4هفته) هم خودداری کنید.

هیچ بینی کامل و بی نقصی وجود ندارد

شما می دانید که یک بینی بی نقص چه شکلی است؟ خب خیلی ها می گویند بینی امبر هرد، سلبریتی معروف آمریکایی، بینی بی نقصی دارد. اما به شما می گوییم که بینی بی نقص، آن چیزی است که خودتان دوست داشته باشید. به هر حال یک جراح ماهر زیبایی، می تواند تقریباً هرکاری را روی بینی انجام دهد، سایز آن را کوچک کند، نوک آن را سر بالا کند، بینی پهن را باریک کند، قوز آن را بردارد و ….! اما در نهایت این شما هستید که تصمیم گیرنده هستید. البته توصیه های پزشکتان را هم جدی بگیرید. او بهتر از هر کس دیگری می داند بهترین تعادل و تقارن در آناتومی چهره کدام است!

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی

خب الان وقتش رسیده است که دوباره به بحث شیرین هزینه جراحی زیبایی بینی برگردیم. یکی از اصلی ترین سوالات مردم این است که آیا بیمارستان های دولتی هم جراحی زیبایی بینی را ارائه می کنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که حتی اگر چنین کاری را انجام می دهند، توصیه ی ما به شما این است که کلاً این مسئله را از سرتان بیرون کنید. بیمارستان های دولتی توجه و دقت کافی را برای انجام چنین عمل هایی ندارند. البته شاید با انجام آزمایشات قبل از جراحی در بیمارستان های دولتی، بتوانید هزینه های خود را تا حدی کاهش دهید.

هزینه عمل بینی پهن

خیلی ها سوال می کنند که آیا فرم بینی هم در هزینه جراحی زیبایی بینی موثر است؟ خب باید بگوییم که احتمالش وجود دارد. معمولاً نتیجه عمل بینی های قوز دار و استخوانی بهتر از بینی های پهن از آب در می آید. شاید همین مسئله باعث شود که هزینه عمل بینی پهن اندکی بالاتر باشد. باز هم توصیه می کنیم برای سوالات جزئی تر با جراحان و پزشکان ما در مجموعه تماس بگیرید.

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا