همه چیز در مورد عمل بینی : از هزینه عمل زیبایی بینی تا بیمه و اقساط

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی که بیشتر به عنوان عمل بینی شناخته می شود ، یک عمل جراحی است که برای تغییر شکل استخوان ها ، غضروف و بافت بینی و به منظور بهبود شکل یا عملکرد آن مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که بسیاری از افراد ممکن است عمل بینی را به عنوان یک جراحی زیبایی بشناسند ، اما این روش همچنین به منظور رفع مشکلات پزشکی نیز قابل انجام است. هزینه عمل زیبایی بینی نیز مساله مهمی به شمار می رود.

گاهی اوقات ممکن است شرکت های بیمه ، هزینه جراحی بینی به دلایل پزشکی را تحت پوشش قرار دهند ، اما این مساله در مورد جراحی زیبایی بینی صدق نمی کند. به همین دلیل قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جراحی زیبایی بینی انتخاب مناسبی برای شما است ، باید در مورد هزینه های این روش جراحی تحقیق و مشورت های متعددی داشته باشید.

از اینرو ما مطلب امروز رد تایگر را به بررسی و شرح در خصوص هزینه ، بیمه و اقساط عمل بینی اختصاص داده ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مشاوره قبل از عمل جراحی هزینه عمل زیبایی بینی

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟
مشاوره جراحی بینی

هدف از جراحی زیبایی بینی معمولاً به عنوان عمل بینی شناخته می شود ، این است که فرمی طبیعی به بینی ببخشد ، گویی که هرگز دستکاری نشده است ، و در عین حال صورت فرد را کاملاً متعادل سازد.

اولین قدم در روند جراحی زیبایی بینی برای بیماران آینده نگر ، مراجعه به مطب یک جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی به منظور دریافت مشاوره است. پس از طی مراحل اداری و گرفتن عکس های اولیه ، جراح در مورد هرگونه مشکل زیبایی با بیمار گفتگو می كند و به منظور بررسی مشکلات تنفسی ، داخل بینی وی را معاینه می كند. برخی از جراحان عکس های بیماران را بر روی رایانه انتقال می دهند تا اهداف مورد نظر در عمل جراحی را به طور فرضی به آنها نشان دهند.

همچنین ممکن است به بیماران عکس های قبل و بعد عمل بینی سایر بیماران که به اندازه و شکل بینی آنها است ، نشان داده شود. چنانچه کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی بینی به شمار روید ، جراح به شما اطلاع خواهد داد و اگر هم اینطور نباشد ، شما را از انجام این کار منصرف می سازد. و این صادقانه ترین کاریست که یک جراح می تواند انجام دهد.

در طول مشاوره جراحی ، جراح تان در مورد سایر عوامل سوابق سلامتی تان ، از جمله مشکلات پزشکی قبلی ، آلرژی به دارو و جراحی های قبلی نیز سؤال خواهد کرد. بنابراین باید این آمادگی را داشته باشید تا درباره سوابق پزشکی خود صحبت کنید ، از صورت تان اندازه گیری و عکس گرفته شود و در مورد اهداف خود در مورد این روش با جراح تان صحبت کنید.

 

چه کسانی برای جراحی زیبایی بینی کاندید هستند؟

جراحی رینوپلاستی
جراحی رینوپلاستی

طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، فردی برای جراحی زیبایی بینی مناسب است که از شرایط زیر برخوردار باشد:

  • رشد کامل صورت داشته باشد
  • سیگار نکشد
  • از سلامت جسمی خوبی برخوردار باشد
  • اهداف واقع بینانه ای در مورد ظاهر خود داشته باشد

 

آمادگی برای جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی با دو میلیون تومان 
جراحی بینی با دو میلیون تومان

مانند هر روش جراحی دیگر ، آماده سازی برای جراحی زیبایی بینی مفید است. به منظور کمک به کاهش عوارضی مانند تورم ، خونریزی و کبودی (به ویژه در بیمارانی که برای انجام عمل با هواپیما سفر می کنند) ، مصرف کرم آرنیکا (یک گیاه هومیوپاتی) شدیدا توصیه می شود. این کرم همچنین می تواند به کاهش کبودی و درد قبل از عمل نیز کمک کند. همچنین لازم است یک ماه قبل از عمل ، از مصرف کافئین ، الکل و سیگار اجتناب ورزید.

 

نحوه جراحی زیبایی بینی هزینه عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی

به طور معمول جراحی زیبایی بینی به صورت سرپایی و از طریق دو روش انجام می شود: باز یا بسته. هر دو روش شامل برش هایی است که در ناحیه داخلی سوراخ بینی ایجاد می شود ، اما در روش رینوپلاستی باز ، یک برش بیرونی (چند میلی متر) نیز در زیر سطح کلوملا (یعنی بافتی که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند) ایجاد می شود.

این برش خارجی اسکار دائمی بر جای می گذارد اما با چشم قابل مشاهده نیست. سپس پوست بینی بلند می شود (شبیه به باز کردن کاپوت اتومبیل) ، به طوری که ساختارهای داخل بینی قابل رویت می شود. این روش به جراح این امکان را می دهد که تغییرات گسترده ای در بینی ایجاد کرده ، بافت ها را سریع تر از هم جدا کرده و بینی را بازسازی کند. این روش برای جراحی ترمیمی بینی (بینی ای که قبلا عمل شده) یا بینی هایی که دارای آناتومی بسیار پیچیده ای هستند ، ضروری است.

در جراحی زیبایی بینی بسته ، تمام برش ها در داخل بینی ایجاد می شوند ، این بدان معنی است که هیچ برش خارجی وجود ندارد و خطر تشکیل اسکار نیز وجود ندارد.

در نهایت ، جراح پلاستیک بر اساس اصلاحات ساختاري ويژه مورد نياز بيمار ، مناسب ترين برش هاي رينوپلاستي را انتخاب و ایجاد مي كند.

 

فیلم عمل بینی از اول تا اخر

 

خطرات عمل زیبایی بینی هزینه عمل زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

هنگام تصمیم گیری برای انجام رینوپلاستی یا هر جراحی زیبایی دیگر ، خطرات آن را نیز باید در نظر داشته باشید و آنها را بپذیرید. اگرچه جراحی زیبایی بینی ، روشی بسیار امن محسوب می شود اما بدون خطر هم نیست. بزرگترین خطر جراحی زیبایی بینی ، نارضایتی ایست که از نتیجه آن حاصل می شود ، به همین دلیل جراحی زیبایی بینی بالاترین میزان جراحی تجدید نظر را نسبت به هر عمل جراحی پلاستیک دیگر دارد.

نتیجه بد و ضعیف ممکن است به این معنا باشد که ظاهر بینی تان آن چیزی نباشد که مورد نظر تان بوده و حتی ممکن است از قبل عمل نیز بدتر باشد. به طور مثال پیوند غضروف غالباً در جراحی زیبایی بینی مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است این پیوندها حرکت کرده و قابل رویت شوند. یا در جراحی زیبایی بینی به منظور ترمیم بینی کج ، خطر عدم صاف شدن کامل بینی وجود دارد. از آنجا که غضروف دارای” حافظه ” است ، همچنین این خطر وجود دارد که بینی به مرور زمان کج شود.

همچنین تنفس تان نیز مساله است. در رینوپلاستی های زیبایی این خطر وجود دارد که تنفس تان که قبل از عمل هیچ مشکلی نداشته است ، دچار اختلال شود. حتی در مواردی که این عمل به منظور مشکلات تنفسی انجام شود ، باز هم این خطر وجود دارد که تنفس تان بهبود نیابد و یا ممکن است بعد از عمل بدتر شود. خطرات دیگر شامل مواردی است که اغلب با جراحی همراه است ، مانند خونریزی ، عفونت و خطرات بیهوشی ، اما لازم به ذکر است که این خطرات “بسیار ناچیز” هستند. مثل همیشه ، توصیه می شود در مورد عوامل خطر بالقوه خود با پزشک تان صحبت کنید.

 

ریکاوری عمل زیبایی بینی هزینه عمل زیبایی بینی

هزینه رینوپلاستی بدون جراحی

دوره ریکاوری ، تا حد زیادی به نوع رینوپلاستی بستگی دارد ، اما در هر دو روش باز و بسته ، معمولاً دوران نقاهت و از کار افتادگی ، یک دوره یک تا دو هفته ایست. بیشتر بیماران طی 5 تا 6 روز بهبود می یابند. بعد از این دوره می توانید اسپلینت (گچ بینی) را از بینی خود جدا کرده و در صورت تمایل در اماکن عمومی حاضر شوید. پس از برداشتن اسپلینت ، غالباً کبودی ای وجود ندارد یا بسیار ناچیز است (چیزی که به راحتی با کانسیلر آرایشی قابل پوشش است).

در حالی که بهبودی اولیه به طور کلی سریع پیش می رود ، اما بهبودی کامل می تواند یک تا سه سال آینده ادامه یابد. این روند بهبودی کندتر از آن است که اکثر مردم فکر می کنند زیرا پوست به همان صورتی که در جراحی لیفت صورت یا جراحی لاغری شکم انجام می شود ، برش داده نمی شود. پوست باید به اندازه چارچوب زیربنایی جدید کوچک شود ، که این امر می تواند برای پل بینی تا یک سال و برای نوک آن سه سال طول بکشد.

با وجودی که در باور عموم شایع شده است که جراحی زیبایی بینی دردناک است ، اما عامل درد آنقدر ها هم که برخی فکر می کنند جدی نیست. دردهایی که بیماران تجربه می کنند معمولاً با داروهای تجویزی بسیار خوب کنترل می شود. اگرچه بعد از عمل میزان قابل توجهی تورم و کبودی وجود دارد ، اما بیماران معمولاً درد بسیار ناچیزی را تجربه می کنند.

 

هزینه جراحی زیبایی بینی هزینه عمل زیبایی بینی

هزینه عمل زیبایی بینی

براساس آمارهای انجمن جراحان پلاستیک در آمریكا ، از سال 2018 ، متوسط ​​هزینه برای این روش 5،350 دلار بوده است. این قیمت ، یک مبنای پایه است ، و شامل سایر هزینه های مرتبط نمی شود.

عواملی که بر هزینه عمل زیبایی بینی تأثیر می گذارد شامل هزینه های بیهوشی ، هزینه های جراحی ، هرگونه آزمایشات پزشکی و تجویزهای لازم برای دارو است. هزینه کل نیز تحت تأثیر موقعیت جغرافیایی مطب جراح نیز قرار خواهد گرفت.

 

عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی

هزینه جراحی زیبایی بینی 
بیمه طلایی عمل بینی

هنگامی که عمل بینی به عنوان یک روش پزشکی انجام شود ، ممکن است بتوانید از بیمه درمانی برای پوشش هزینه آن استفاده کنید. اما هنگامی که جراحی بینی به عنوان یک روش زیبایی انجام شود ، در دسته خویش پرداخت قرار می گیرد. این بدان معناست که مجبور خواهید بود هزینه آن را از جیب خود بپردازید. با این وجود گزینه های گوناگونی برای تأمین اعتبار این جراحی وجود دارد.

جهت کسب اطلاع در خصوص عمل بینی با دفترچه سربازی ، عمل بینی با بیمه جانبازی ، بیمه طلایی عمل بینی ، هزینه عمل انحراف بینی با بیمه تکمیلی ایران و بیمه آتیه سازان انحراف بینی لطفا به این صفحه مراجعه کنید.

 

هزینه عمل بینی اقساط هزینه عمل زیبایی بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی
هزینه عمل بینی اقساط

گاهی اوقات جراحان با ایجاد طرحی برای پرداخت ، هزینه های عمل زیبایی بینی را به صورت اقساطی دریافت می کنند. همچنین می توانید با اخذ انواع وام ، هزینه عمل بینی را اقساط پرداخت کنید. جهت کسب اطلاع در خصوص عمل بینی از دم قسط و عمل بینی از دم قسط تهران لطفا به این صفحه مراجعه کنید.

 

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی

کدام دکتر برای عمل بینی مناسب است
انتخاب جراح بینی

جهت کسب اطلاع در خصوص هزینه عمل بینی در بیمارستان های دولتی ، هزینه عمل زیبایی بینی در بیمارستان بقیه الله ، عمل انحراف بینی در بیمارستان میلاد ، هزینه عمل انحراف بینی در بیمارستان دولتی و هزینه جراحی بینی در بیمارستان مسیح دانشوری لطفا به این صفحه مراجعه کنید.

 

بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) ، افتخار حضور بهترین جراح بینی در تهران را دارد. پس چنانچه به دنبال عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی ، هزینه عمل بینی  اقساط ، هزینه رینوپلاستی بدون جراحی ، هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی و هزینه جراحی زیبایی بینی هستید ، به شما این مرکز زیبایی را معرفی می کنیم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نوبت دهی جراحی بینی به این لینک مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

bankrate

allure

2 دیدگاه دربارهٔ «همه چیز در مورد عمل بینی : از هزینه عمل زیبایی بینی تا بیمه و اقساط»

  1. سلام خسته نباشید من انحراف بینی دارم ومیخواهم در کنارش عمل زیبای بینی انجام بدنم‌چون روی بینیم قوز داره البته دفتر چه تامین اجتماعی دارم وبیمه تکمیلی رازی مال هواپیمای ماهان هستش لطف میکنید من رو راهنمای کنید با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا