عمل بینی ارزان |چند راهنمایی اساسی درباره قیمت جراحی بینی!

عمل بینی ارزان

عمل بینی ارزان

در دنیایی که ما زندگی می کنیم، تبلیغات حرف اول را می زند. در صورتی که در کسب و کار خود بهترین باشید اما کسی شما را نشناسد، اصولاً موفقیتی حاصل نخواهید کرد. به همین خاطر است که انقدر تبلیغات متنوع و زیادی در بازار وجود دارد، که واقعا به سختی می توان تبلیغ درست و غلط را تشخیص داد و فهمید که کدام در حال فریب دادن هستند و کدام راست می گویند!

در این مطلب می خواهیم به سراغ تبلیغات مربوط به عمل جراحی بینی برویم! در حال حاضر دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که حتی به عمل بینی فکر هم نکرده باشد. این جراحی مخصوصا میان ما ایرانی ها که اصولاً بینی های عقابی داریم بسیار محبوب است و همین مسئله کشورمان را به قطب اول جراحی زیبایی بینی در کل دنیا تبدیل کرده است. شاید باورتان نشود اما افرادی از سرتاسر دنیا به ایران می آیند تا جراحی بینی خود را انجام دهند و از مهارت پزشکان و جراحان ما در این زمینه استفاده کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عمل بینی ارزان
عمل بینی ارزان

اما از این حرف ها که بگذریم، قیمت و هزینه های مربوط به جراحی بینی هم برای خودش مسئله ای بغرنج شده است. خیلی ها دلشان می خواهد که عمل بینی( یا همان رینوپلاستی) را انجام دهند اما از عهده ی پرداخت هزینه های آن برنمی آیند. به همین خاطر به تبلیغات مختلف رجوع می کنند و می خواهند که پاسخ مشکل خود را در آن ها پیدا کنند.

یکی از رایج ترین تبلیغاتی که درباره عمل بینی انجام می شود، این است که پزشک یا مجموعه مورد نظر ادعا می کند که ارزان ترین قیمت ها را برای جراحی رینوپلاستی ارائه می کند. خب شاید درست هم گفته باشد اما از کجا می توان در این مورد اطمینان حاصل کرد؟ خب ما راهکار خیلی ساده و آسانی را برایتان در نظر گرفته ایم:

به صورت آنلاین سوابق پزشک یا مجموعه ی مورد نظرتان را جستجو کنید. در صورتی که چیزی پیدا نکردید، اطمینان حاصل نمایید که پزشک مورد نظرتان آن قدر مهارت و تخصص ندارد. به همین خاطر است که قیمت جراحی بینی را ارزان ارائه می کند. اما شما که نمی خواهید سلامت خود را به دست هر کسی بسپارید! درست نمی گوییم؟!

نکته ای که باید به خوبی در ذهنتان داشته باشید، این است که کیفیت هرگز با قیمت ارزان به دست نمی آید. به همین دلیل به مراکزی که جراحی بینی را با قیمت های عجیب و غریب و بسیار ارزانی ارائه می کنند، به هیچ وجه اعتماد نکنید.

عمل بینی ارزان
عمل بینی ارزان

جراحی بینی با قیمت 2 میلیون

یکی از عجیب ترین تبلیغاتی که در مورد جراحی بینی وجود دارد، همین مورد است. برخی مراکز و پزشکان ادعا می کنند که با قیمت دو میلیون ( در مواردی حتی قیمت 1 میلیون هم دیده شده) می توانند جراحی بینی را برایتان انجام دهند. اما ما توصیه ی خیلی مهمی برای شما داریم: به محض دیدن چنین تبلیغاتیف دو پا داشته و دو پا هم قرض کنید و از آن جا فرار کنید چرا که معلوم نیست قرار است چه بلایی به سر بینی و صورتتان بیاید.

هیچ پزشکی که اندکی مهارت و تخصص در زمینه ی جراحی بینی داشته باشد، حاضر نیست با چنین قیمت هایی کار کند. به شما اطمینان می دهیم که فقط هزینه های اولیه ی آزمایش و تست های قبل از جراحی نصف این مبلغ خواهد بود. بنابراین مطمئن باشید که با چنین قیمت هایی نمی توان نتیجه ی خوبی دریافت کنید.

البته نکته ای که باید متذکر شویم، این است که برخی مراکز به مناسبت های مختلف، تخفیف های مختلفی روی خدمات زیبایی خود ارائه می کنند. برخی از این مراکز بسیار معتبر هستند و پزشکانی فوق العاده دارند اما برای تبلیغات هر چه بیشتر مراکز خود، تخفیف هایی می زنند تا همه بتوانند از خدمات آن ها استفاده کنند. مراجعه به این مراکز هیچ اشکالی ندارد اما دقت داشته باشید که حتی بیشترین تخفیف های عمل بینی هم با قیمت 2 میلیون تومان تمام نمی شوند.

جراحی بینی با قیمت 2 میلیون
جراحی بینی با قیمت 2 میلیون

عمل بینی از دم قسط

یکی دیگر از تبلیغاتی که در مورد عمل بینی وجود دارد این است که مراکز خدمات خود را به صورت قسطی ارائه می کنند. البته هیچ گونه ایرادی در قسط بندی وجود ندارد و خیلی وقت ها باعث می شود که شما بتوانید خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید اما باز هم چند نکته در این میان وجود دارد که نباید فراموش کنید:

  • مثل خرید هر چیز قسطی دیگری، برای قسط بندی در ابتدا باید پیش پرداختی را بدهید. در این صورت است که می توانید از خدمات جراحی بینی قسطی استفاده کنید. کمتر مرکزی حاضر می شود که عمل بینی از دم قسط را انجام دهد مگر این که ضامن معتبر و خوبی ( مانند چک های بانکی) داشته باشید.
  • برخی مواقع ممکن است در پرداخت قسطی، هزینه ی شما از قیمت نقد عمل جراحی بینی بیشتر شود. به عنوان مثال اگر عمل بینی تان با قیمت 5 میلیون تومان نقداً تمام شود، در عمل بینی به صورت اقساطی، ممکن است کل هزینه های آن، 6 میلیون شود.

در کل می خواهیم بگوییم که هیچ چیز مثل خرید نقدی لذت بخش نیست اما در صورتی که واقعاً تمایل دارید که عمل جراحی رینوپلاستی را انجام دهید اما در حال حاضر پول کافی برای انجامش ندارید، گزینه اقساط، می تواند انتخاب خوبی باشد.

فقط یادتان باشد که به هر مرکز و پزشکی اعتماد نکنید. فاکتور کیفیت را در تمام مراحل به یاد داشته باشید.

جراحی بینی رایگان

تبلیغ رایگان بودن جراحی بینی دیگر از آن دسته تبلیغات نوبر است که گاهی انجام می شود. به عنوان مثال چندی پیش چنین تبلیغی دیدم: ژل لب و بوتاکس را در مرکز ما تزریق کنید و جراحی بینی را به صورت اشانتیون و رایگان دریافت نمایید!!!!

این تبلیغ به قدری عجیب و دور از ذهن است که نمی خواهم توضیحی درباره اش بدهم. اما شاید یکی از جاهایی که عمل جراحی بینی را به صورت رایگان ارائه می کند، دانشکده های پزشکی هستند که برای دانشجویان خود به دنبال مدل هستند تا بتوانند جراحی بینی را آموزش ببیند.

قطعاً شما هم نمی خواهید که جراحی بینی خود را به دستان کاملاً تازه وارد دانشجویانی بسپارید که هنوز در مرحله ی اول آموزش هستند؟!
در نهایت باید بگوییم که اگر به دنبال مرکزی هستید که قیمت های ارزان اما واقعی را برای خدمات زیبایی خود ارائه می کند، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن یکی از بهترین پزشکان زیبایی کل کشور، افتخار دارد تا خدمات جراحی بینی را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

2 دیدگاه دربارهٔ «عمل بینی ارزان |چند راهنمایی اساسی درباره قیمت جراحی بینی!»

  1. سلام توضیحات بسیار ارزنده بود ممنون از راهنماییتون
    یک سوال من بینیمو میخوام عمل کنم هزینه جراحی تقریبا چقدر میشه؟ چون بینی من در ظاهر اصلا ایراد نداره فقط میخوام حالت تیغه صاف بشه و ی کم کوتاه‌تر ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا