جراحی بینی طبیعی بهترین نوع عمل رینوپلاستی است!!

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی

با سلام خدمت تمام همراهان همیشگی تهران اسکین

واقعا اگر بخواهیم راجع به عمل بینی صحبت کنیم باید تا مدت ها به حرف زدن ادامه بدهیم. این دنیایی است که هیچ وقت تمامی ندارد. هر روز مدل ها  و شیوه های جدیدی برای جراحی بینی کشف می شود و هر روز در برابر وسوسه های مختلف قرار می گیریم که بلاخره بینی خود را عمل کرده و همرنگ جماعت شویم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

واقعا از زمانی که برای اولین بار جراحی بینی در کشور ما انجام گرفت، مسیر زیادی طی نشد تا به کشور اول دنیا در این پروسیجر زیبایی تبدیل شویم. اگر بخواهیم جراحی های قبلی را از لحاظ طبیعی بودن بررسی کنیم، نتایج چندان جالبی نخواهیم گرفت. بازیگران معروف و سلبریتی ها اولین دسته از افرادی بودند که این جراحی را انجام دادند و نگاه کردن به چهره ی آن ها نشان می دهد که کار جراحان آن ها چندان هم طبیعی نبوده است.

اما امروزه و در دهه ی دوم هزاره ی سوم، ماجرا خیلی فرق کرده است. متدها پیشرفت های شگفت انگیزی کردند و دیگر اصل و اساس هر جراحی، برای انجام عمل بینی این است که به قدری طبیعی عمل کند که هیچ کس متوجه نشود که جراحی انجام گرفته است.

جراحی بینی طبیعی
جراحی بینی طبیعی

اما جراحی بینی طبیعی یعنی چه؟ خب همان طور که احتمالا خودتان هم حدس می زنید، عمل طبیعی بینی یعنی این که مشخص نباشد که جراحی صورت گرفته است. نباید جای بخیه ها مشخص باشد، نباید فرم بینی به حالتی باشد که با چهره ی فرد همخوانی نداشته باشد. به این ترتیب باید کلا مدل های عجیب و غریب را کنار گذاشت. مدل هایی مانند مدل بینی باربی یا عروسکی، زمین تا آسمان با مدل طبیعی فرق دارند.

حقیقت این جاست که در حال حاضر بیشتر افراد ترجیح می دهند که مدل طبیعی را امتحان کنند و دلشان نمی خواهد که ظاهر عجیبی برای خود درست کنند. در ادامه به برخی از رایج ترین سوالاتی که درباره عمل طبیعی بینی داشته اید پاسخ داده ایم. توصیه می کنیم اگر می خواهید که جراحی رینوپلاستی( همان عمل بینی) را انجام دهید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

عمل بینی طبیعی گوشتی

شاید چالش برانگیز ترین جراحی بینی برای بینی های گوشتی و ضخیم باشد. عموما این دسته از بینی ها مشکلی در استخوان یا ساختار بندی خود ندارند و تنها مشکل آن ها تجمع زیاد چربی و پوست روی بینی شان است که همین مسئله منجر به بزرگ شدن بینی آن ها می شود.

کار جراح هم در انجام این عمل سخت تر است چرا که برعکس بینی های استخوانی که تغییر روی استخوان و غضروف ها انجام می شود، در بینی های گوشتی باید حجم این چربی ها را کاهش داد. به این ترتیب همیشه احتمال بازگشت آن ها وجود دارد و در نتیجه ظاهر بینی های گوشتی بدتر از قبل خواهد شد.

اما این به آن معنی نیست که به طور کلی جراحی بینی گوشتی را فراموش کنیم. در حال حاضر امکانات زیادی برای این نوع پروسیجر وجود دارد. قطعاً میزان طبیعی بودن جراحی بینی گوشتی نسبت به استخوانی کمتر خواهد بود و هرکاری که انجام شود باز هم ردپای جراحی را می توان روی آن ها تشخیص داد. اما به هیچ وجه نباید نا امید شوید.

در نهایت این که اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به عمل بینی گوشتی به دست آورید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

عمل بینی طبیعی گوشتی
عمل بینی طبیعی گوشتی

جراحی بینی بسیار طبیعی چگونه انجام می شود؟

مهم ترین نکته این است که جراحی بینی طبیعی باید به گونه ای انجام شود که تمام فاکتورهای رینوپلاستی در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال هنگامی به یک بینی طبیعی می گوییم که در تناسب و هماهنگی کامل با دیگر اجزای صورت باشد. اگر دیگر اجزای صورتتان درشت هستند نباید بینی خود را خیلی کوچک کنیم. چرا که تناسب صورت از بین خواهد رفت. باید در نظر داشت که ویژگی های ژنتیکی و نژادی هم در ظاهر بینی خیلی موثر هستند.

به عنوان مثال یکی از مدل هایی که امروزه خیلی محبوب شده است، مدل بینی عروسکی است. این مدل در میان مردم آسیای شرقی خیلی محبوب است چرا که با ساختار کلی چهره های ظریفشان هماهنگی دارد. اما برخی مواقع در کشور خودمان هم اصرار به انجام این مدل جراحی دارند در حالی که این مدل، به هیچ یک از اجزای صورتشان نمی خورد. در نهایت نتیجه ی جراحی بیشتر آن ها، به قدری وحشتناک و ترسناک می شود که اصلاً قابل نگاه کردن هم نیستند.

بهترین دکتر عمل بینی طبیعی

همان طور که گفتیم حالا همه می خواهند که جراحی بینی آن ها کاملا طبیعی باشد و تنها به اصلاح و ترمیم فرم بینی شان پرداخته شود. اما پیدا کردن بهترین جراح عمل بینی طبیعی، کار ساده و راحتی نیست. متاسفانه به قدری تعداد پزشکان و جراحان زیبایی زیاد شده اند که نمی توان به سادگی یکی را انتخاب کرد و از کیفیت کار او اطمینان داشت.

بهترین دکتر عمل بینی طبیعی
بهترین دکتر عمل بینی طبیعی

اما اگر به دنبال یک پزشک ماهر و جراحی متخصص رینوپلاستی هستید، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یکی از بهترین جراحان بینی تهران را در اختیار دارد. سال ها سابقه و مهارت او را می توانید از روی آلبوم تصاویر قبل و بعد بیماران او تشخیص دهید. بنابراین با اطمینان خیالتان را آسوده می کنیم که بهترین انتخاب ممکن را برای انجام این جراحی خواهید داشت. اگر می خواهید که مستقیماً با همکاران ما در این مرکز صحبت کنید و جلسه ی مشاوره رایگان با پزشک مجموعه داشته باشید، توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما سری بزنید!

عمل بینی طبیعی مردانه

در حال حاضر تنها زنان نیستند که به دنبال جراحی بینی هستند، آقایان محترم نیز به ظاهر و زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند. حتی شاید به خاطر ژنتیک مردان ایرانی که بینی های استخوانی دارند، این عمل میان آن ها محبوب تر هم شده باشد.

به همین دلیل طبیعی بودن عملشان ملاک اصلی است. شیوه ی انجام جراحی رینوپلاستی روی آقایان نیز به همان شکل است و باید همان مراقبت ها را نیز انجام دهند. در کل جراحی هر کسی منحصر به خودش است و باید قبل از انجام آن، مسائل زیادی در نظر گرفته شود تا بهترین نتیجه ی ممکن به دست آید.

محقق: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا