عمل بینی آقایان و تمام نکات مهمی که باید بدانید!

عمل بینی آقایان

عمل بینی آقایان

رینوپلاستی یا همان جراحی بینی، هر روز در میان آقایان محبوب تر می شود. یک آمار اخیراً نشان داده که از هر 3 رینوپلاستی که در دنیا انجام می شود، یکی از آن ها برای آقایان است. یعنی چیزی حدود یک سوم کل جراحی های بینی!!

وقتی که صحبت از عمل بینی آقایان می شود باید چیزهای زیادی را در نظر گرفت و قبل از انجام این عمل، بررسی های مختلفی انجام داد. البته عمل بینی خانم ها هم همین روند را می طلبد اما به خاطر ژنتیک و آناتومی متفاوت آقایان ممکن است ماجرا اندکی فرق داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از اصلی ترین جنبه های عمل بینی آقایان این است که حتما فرم بینی آن ها مردانه شود، و اصلاً ویژگی های زنانه در آن دیده نشود. اگر برجستگی هایی روی بینی مرد وجود دارد، باید بدون ایجاد تغییر روی پُل و کناره های بینی ، آن را اصلاح کرد. در کل باید بگوییم که پُل بینی آقایان باید قوی و مستقیم باقی بماند و هیچ گونه انحنای زنانه ای نداشته باشد.

عمل بینی آقایان
عمل بینی آقایان

حتما شما هم دیده اید که برخی آقایان با انجام جراحی بینی شکل زنانه ای پیدا می کنند. این مسئله دقیقا به خاطر همین منحنی های ظریفی است که جراح به اشتباه روی بینی آقا ایجاد کرده است. بنابراین حتما به این مسائل دقت داشته باشید.

بینی آقایان نباید فرم سربالا یا نوک تیز داشته باشد چرا که همین مسئله می تواند ظاهر طبیعی بینی را به هم بزند و در کل ظاهر زنانه ای برای فرد به همراه داشته باشد.

زاویه ی نوک بینی آقایان بعد از عمل بینی باید چیزی حدود 90 الی 100 درجه باشد. سربالا کردن بیش از حد نوک بینی باعث می شود که ظاهر زنانه ای پیدا کنند و این چیزی است که خیلی از آقایان( به خصوص در کشور ما) از آن فراری هستند!

ترکیب جراحی بینی با اصلاح فرم چانه برای آقایان

معمولا خیلی از آقایان تمایل دارند به همراه جراحی رینوپلاستی، فک و چانه ی خود را نیز زاویه دار کنند. مردان عموما دلشان می خواهد که خط چانه ی آن ها محکم تر و قوی تر باشد و چانه های ظریف را نمی پسندد. به خصوص اگر عمل بینی هم انجام دهند.

داشتن چانه ای زاویه دار به همراه فرم زیبا و مردانه ی بینی باعث می شود که ویژگی های مردانه ی آقایان در اوج خود باشد. البته باید دقت داشته باشید که این جراحی ها باید به دستان ماهر یک پزشک خبره سپرده شود. در غیر این صورت نمی توان انتظار چندان زیادی از آن ها داشت.

داشتن بینی های کج  و ناراست، یکی از اصلی ترین دلایلی است که آقایان به خاطر آن، عمل جراحی بینی را انجام می دهند. اصلاح فرم بینی های کج کار بسیار سختی است چرا که احتمال دارد این کجی به خاطر استخوان بینی؛ غضروف یا انحراف بینی باشد.

یکی از نکات خیلی مهمی که معمولا به بیماران در طول جلسات مشاوره قبل از جراحی گفته نمی شود این است که بینی های استخوانی و غضروفی حافظه دارند و عموماً دلشان می خواهد که به پوزیشن اولیه ی خود برگردند. به همین خاطر است پزشکان توصیه می کنند بعد از جراحی بینی هم به طور مدام از چسب و ابزارهای مختلف استفاده کنید تا بینی به سر جای اول خود بازنگردند.

برخی مواقع ممکن است احتیاج به انجام جراحی انحراف بینی هم باشد.

ممکن است خیلی از آقایان اصلا به خاطر مشکلات تنفسی خود جراحی رینوپلاستی را انجام دهند و علاوه بر اصلاح فرم بینی، تمایل به باز گردن گذرگاه های تنفسی خود هم باشند. در حقیقت به این معنی که علاوه بر اهداف زیبایی، به دنبال اهداف درمانی هم هستند. نیازی نیست که نگران این مسائل باشید چرا که تمام این کارها در طول همان جراحی رینوپلاستی انجام می شود و نیازی به چندین جلسه جراحی نخواهید داشت.

در حقیقت ممکن است خیلی از آقایانی که به مراکز زیبایی مراجعه می کنند در ابتدا به دنبال راهکاری برای حل معضل تنفسی یا انحراف بینی خود باشند اما بعدها در طول جلسه ی مشاوره تصمیم می گیرند، تغییرات کوچکی هم روی فرم بینی خود انجام دهند تا آن را زیباتر سازند.

عمل بینی فانتزی مردانه

همان طور که در ابتدای متن هم گفتیم، مدل های فانتزی و ظریف، بیشتر برای چهره های زنانه مناسب خواهد بود. مدل هایی مانند مدل بینی عروسکی یا سربالا، به درد چهره های ظریف و کوچک می خورد. از آن جایی که چهره ی بیشتر مردان ایرانی، درشت است، انجام این عمل های بینی فانتزی و عروسکی، فقط فرم مردانه ی چهره ی آن ها را از بین خواهد برد و این مسئله ای است که تقریباً هیچ یک از آقایان به دنبال آن نیستند.

البته اگر اصرار دارید که حتما جراحی بینی فانتزی برایتان انجام شود، قطعا این اتفاق خواهد افتاد اما بیشتر مواقع نتیجه ی چندان جالبی به دست نخواهد آمد و احتمالاً بعد از مدتی پشیمان خواهید شد.

عمل بینی فانتزی مردانه
عمل بینی فانتزی مردانه

بهترین فرم بینی مردانه

بهترین فرم بینی مردانه، همان فرم طبیعی است. در حقیقت عمل بینی باید زیبایی های صورت شما را بیشتر در معرض دید قرار دهد و نباید خیلی جلب توجه کند. به همین خاطر است که قبل از هر چیزی باید دیگر اجزای صورت و آناتومی چهره بررسی شود. خیلی از مراکز به تصویر سازی سه بعدی متوسل می شوند تا بهترین فرم بینی را قبل از جراحی بررسی کرده و انتخاب کنند. در نهایت توصیه ی بیشتر پزشکان این است که فرمی را انتخاب کنید که در بیشترین میزان از هماهنگی و هارمونی با دیگر اجزای صورتتان قرار دارد.

هزینه عمل بینی مردان

اما یکی از نگرانی های اصلی هر بیماری، این است که هزینه های مربوط به جراحی بینی چقدر خواهد شد. در ابتدا باید بگوییم که تفاوتی میان زن و مرد بودن وجود ندارد.، بلکه معیار اصلی تعیین قیمت، ویژگی های فردی است. هزینه های عمل بینی، شامل هزینه های آزمایشات قبل از جراحی، هزینه بیمارستان ، هزینه ی بیهوشی و دستمزد پزشک خواهد بود که هر کدام بسته به مهارت و تجربه ی خود مقدار مشخصی را تعیین می کنند.

هزینه عمل بینی مردان
هزینه عمل بینی مردان
در صورتی که به دنبال یک مرکز حرفه ای برای انجام جراحی رینوپلاستی هستید که هزینه های عمل آن نیز به صرفه و معقول باشد، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید. همکاران ما با خوشحالی شما را در این زمینه یاری خواهند کرد.

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا