کلینیک جراحی بینی | یک مرکز معتبر رینوپلاستی در تهران

کلینیک جراحی بینی

کلینیک جراحی بینی
رینوپلاستی مجموعه ای از تکنیک های درمانی و جراحی است که برای بهبود عملکرد و تغییر شکل بینی به منظور اهداف زیبایی و درمانی انجام می شود. رینوپلاستی که به عنوان عمل جراحی بینی هم شناخته می شود از طریق برش هایی که در دیواره های داخلی یا روی کانال های بینی بریده می شوند صورت می پذیرد.
طبق آمار به دست آمده از سازمان های آماری ایالات متحده، سالانه دویست و بیست هزار عمل بینی در جهان انجام می شود. این آمار به خوبی نشان می دهد که عمل بینی رایجترین جراحی پلاستیک در میان مردم است. رینوپلاستی می تواند علاوه بر اینکه ظاهر و چهره ای متعادل تر به شما هدیه دهد، مشکلات تنفسی مربوط به کانال های هوایی بیینی را نیز برطرف نماید.

کلینیک جراحی بینی
کلینیک جراحی بینی

عمل بینی در ایران طرفداران زیادی دارد و رایجترین شکل عمل های جراحی زیبایی است. بهترین جرحان بینی دنیا در ایران هستند و با کیفیت ترین کلینیک های جراحی بینی در ایران پیدا می شوند. به همین خاطر هم هست که علاوه بر خود ایرانی های عزیز، هر ساله تعداد زیادی از افراد خارجی هم برای عمل بینی به ایران سفر می کنند. این هم به خاطر قیمت معقول تر این عمل در ایران است و هم به خاطر کیفیت بالایی که عمل جراحی بینی در ایران دارد.
برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از رینوپلاستی بگیرید ضروری است یک کلینیک جراحی بینی معتبر و باکیفیت را برای اینکار پیدا کنید.
در این مقاله بیشتر در مورد رینوپلاستی یا عمل بینی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رینوپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

رایجترین مشکلی که باعث می شود فرد به عمل بینی احیتاج داشته باشد دشواری تنفس از طریق بینی است. انسداد های کانال های بینی می تواند موجب بروز مشکلاتی در ورزش شود، خواب فرد را مختل کند، موجب خر و پف و آپنه خواب شود، و در دیگر فعالیت های روزمره او اختلال ایجاد کند. چنانچه درمان های دارویی مانند اسپری بینی یا درمان آپنه خواب بی فایده باشند، جراحی اولین گزینه پیش روی فرد خواهد بود. یادتان باشد که هزینه های عمل بینی که به منظور اهداف درمانی انجام شده باشد معمولا تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.
یکی دیگر از رایجترین علت هایی که مردم عمل بینی انجام می دهند، همانطور که می دانید برای اهداف زیبایی است. مردم معمولا سوال می پرسند که وقتی که رینوپلاستی حتی برای اهداف درمانی انجام می شود، آیا می تواند ظاهر و شکل بینی را هم تغییر دهد؟ پاسخ این سوال مثبت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کلینیک جراحی بینی
کلینیک جراحی بینی

یکی از رایجترین خواسته های مردم از عمل بینی از میان برداشتن برآمدگی روی بینی، بازسازی و بالا آوردن نوک بینی و برطرف کردن انحراف بینی است. این تغییرات زیبایی معمولا در ترکیب با اهداف درمانی انجام می شوند تا نیازی نباشد فرد دوبار بینی اش را عمل کند. برای مثال خیلی ها هستند که مشکل پلیپ بینی دارند، در حین برطرف کردن آن شکل بینی شان را نیز برای اهداف زیبایی تغییر می دهند.
یادتان باشد که چنانچه عمل بینی فقط برای اهداف زیبایی انجام شده باشد، هزینه های آن تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند. اما چنانچه به صورت ترکیبی باشد، بسته به سیاست های شرکت بیمه ممکن است بخشی از هزینه های آن پرداخت شود.

روند عمل جراحی بینی

رینوپلاستی عموما تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. در طول جراحی یک برش کوچک روی پایه بینی زده می شود که بعد از جراحی قابل تشخیص نیست. این برش با برش هایی که در فضای داخلی بینی زده می شوند ارتباط دارد. برش های داخلی که هرگز دیده نمی شوند. برش های داخلی به جراحی اجازه دسترسی به غضروف و استخوان بینی را می دهند.
رینوپلاستی عمل جراحی بسیار ظریفی است. چراکه به وجود آمدن کوچکترین تغییری در ظاهر بینی شما می تواند تأثیر شدیدا قابل مشاهده ای روی چهره شما داشته باشد. یادتان باشد که بینی عضو مرکزی چهره شماست و نقش اساسی در ترکیب بندی صورت شما ایفا می کند.
یکی از سوالات رایجی که مردم زیاد می پرسند این است که ” آیا نیازی به شکستن بینی می شود؟”. راستش معمولا نه.
بیشتر جراحی های بینی به استخوان کاری ندارند و به آن دست نمی زنند. چنانچه فرد در گذشته مشکلات خاصی در بینی اش داشته باشد، یا مشکل تنفسی به خاطر انحراف بخش استخوانی بینی باشد، تنها در این صورت ممکن است پزشک تصمیم بگیرد با شکستن استخوان بینی آن را از نو شکل دهد.

کلینیک جراحی بینی
کلینیک جراحی بینی

رینوپلاستی تقریبا درمانی سرپایی محسوب می شود و به بستری نیازی ندارد. چند ساعت بعد از عمل قادر خواهید بود مرکز درمانی را ترک کرده و به خانه بازگردید. به علت سادگی نسبی این عمل، لازم نیست حتما در بیمارستان یا در اتاق عمل انجام شود. بلکه می تواند به سادگی در یک کلینیک زیبایی و البته زیر دست پزشک جراح متخصص صورت پذیرد.
بهتر است بدانید که گاهی اوقات برای جراحی بینی حتی نیازی به بیهوشی نیست و این عمل می تواند تحت بی حسی موضعی انجام پذیرد.

بهترین مرکز عمل بینی در تهران

اگر بخواهیم به طور خلاصه توصیه هایی کاربردی برای مراقبت از بعد از جراحی بینی در اختیار شما قرار دهیم بهتر است به موارد زیر اشاره نماییم:
• از وارد شدن هرگونه آسیب به بینی خود جلوگیری نمایید. تمام فعالیت هایتان را کم کنید و بسیار مراقب باشید.
• از فین کردن مخصوصا شدید خودداری نمایید. در عوض به آرامی بینی تان را با دستمال کاغذی پاک کنید. چنانچه عطسه تان گرفت سعی کنید از دهان عطسه کنید.
• پوشش یا بانداژ زیر بنی را مرتبا عوض کنید.
• از انجام فعالیت های سنگین فیزیکی بپرهیزید. بیشتر از حد معمول استراحت کنید و از استرس دوری نمایید.
• دندانهایتان را به آرامی مسواک بزنید و از مسواک نرم استفاده نمایید.

کلینیک جراحی بینی
کلینیک جراحی بینی

بهترین مرکز عمل بنی در تهران

همانطور که اشاره کردیم انتخاب یک مرکز معتبر برای عمل کردن بینی اهمیت بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. هرچه نباشد پای سلامتی و زیبایی ظاهری شما در میان است!

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یکی از بهترین مراکز برای عمل جراحی بینی به حساب می آید. این مرکز با در اختیار داشتن بهترین متخصصان جراحی و بهترین امکانات و تجهیزات، از جمله مراکز با کیفیت در تهران است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت عمل بینی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا