جراحی بینی با دو میلیون تومان :شایعه یا واقعیت؟!

جراحی بینی با دو میلیون تومان 

جراحی بینی با دو میلیون تومان 

موضوع این متن: هزینه های مربوط به عمل جراحی بینی (رینوپلاستی)

مدت زمان مطالعه این متن: 9 دقیقه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روزها وقتی که اینستاگرام یا وب سایتی را باز می کنید، امکان ندارد که با تبلیغ یک پروسیجر زیبایی رو به رو نشوید! آن هم با چه قیمت های متنوع و مختلفی! رقم ها به قدری بالا و پایین می شوند که امکان ندارد با بودجه ی کسی سازگار نباشد!

اما بعضی رقم ها به قدری پایین است که اصلا نمی شود شک نکرد. به عنوان مثال چند وقت پیش که در حال گشت و گذار در پیج های اینستاگرام بودم، با یک پیج زیبایی مواجه شدم که تبلیغ زده بود : جراحی بینی با دو میلیون تومان !

با توجه به این که به قدر کافی با این پروسیجر آشنایی داشتم، به هیچ وجه باورم نشد و می دانستم که اصلا نمی شود با این رقم حتی تیغ جراحی را به دست گرفت، چه برسد به این که کل جراحی بینی را با دو میلیون انجام داد.

جراحی بینی با دو میلیون تومان 
جراحی بینی با دو میلیون تومان

اما محض کنجکاوی چند تا از پست های این پیج را باز کردم . از قضا عکس هایی که برای نمونه کار در این پیج آمده بود را در یکی دو پیج دیگر هم دیده بودم و متوجه شدم که از عکس های موجود در اینترنت استفاده کرده و به عنوان کار خودش جا زده است.

نکته این جاست که برخلاف باور رایج همیشه نمی توان رقم و عدد مشخصی برای جراحی بینی در نظر گرفت. همه چیز باید بررسی شود و بر اساس آن ها رقم نهایی تعیین گردد.

اجازه بدهید برای شما خاطره ای را تعریف کنم که سال ها پیش برای یکی از آشنایانم رخ داده بود:

یکی از دوستان من در سال 1386 به شدت دنبال یک متخصص جراحی بینی بود تا بتواند بینی خود را عمل کند. اما پول خیلی کمی داشت و همان را هم به زحمت و با تلاش زیاد جمع آوری کرده بود. دوست ما بینی استخوانی ای داشت که به خاطر شکستگی اندکی منحرف هم شده بود. به همین خاطر به هنگام خواب هم خروپف می کرد و هم به سختی می توانست نفس بکشد! تمام این دلایل باعث شده بود که در به در به دنبال یک جراح بینی خوب باشد اما بیایید قبول کنیم که هیچ جراح خوبی با رقم دو میلیون تومان وجود خارجی ندارد.

به همین دلیل در نهایت به یک جراح تازه کار که به تازگی مطب خود را باز کرده بود، اکتفا کرد. البته لازم است بگویم که حتی در سال 86 هم نتواست پزشکی را پیدا کند که با رقم دو میلیون تومان جراحی را انجام دهد. اما از این مسائل بگذریم و برسیم به خود جراحی!

نتیجه ی عمل فاجعه از آب درآمد. از ورم و کبودی وحشتناک بعد از درمان می گذریم. اما نه انحراف بینی به خوبی رفع شده بود و نه فرم و شکل بینی اصلاح شده بود. به نظر می آمد که بینی رفیق ما حالت قرینه خود را از دست داده بود. وضعیت خواب و خروپف هایش نیز بدتر شد و به علاوه ی تمام این ها ، آبریزش بینی و حساسیت نیز به مشکلات قبلی اضافه شده بود. می خواهم بگویم که عمل جراحی بینی، به گفته ی خیلی از پزشکان و جراحان، سخت ترین جراحی زیبایی به حساب می آید و به هیچ وجه کاری نست که به جراحان تازه کار بسپارید.

جراحی بینی با دو میلیون تومان 
جراحی بینی با دو میلیون تومان

در ادامه می خواهیم به فاکتورهای موثر در هزینه های جراحی بینی اشاره کنیم. با ما همراه باشید:

هزینه جراحی رینوپلاستی ( عمل بینی)

قبل از هر چیزی باید بدانید که فاکتورهای زیادی در قیمت نهایی عمل تاثیر گذار خواهند بود. به همین خاطر به هیچ وجه نمی توان از همان ابتدا با قطعیت راجع به رقم درمان صحبت کرد. اما فاکتورهای موثر در هزینه های عمل رینوپلاستی:

دستمزد جراح : این فاکتور بسیار مهم است. چرا که نه تنها بر روی قیمت بلکه روی کیفیت درمان نیز موثر است. هر چقدر تجربه و مهارت پزشک در انجام جراحی بالاتر باشد، طبعاً هزینه های مربوط به جراحی بینی نیز بیشتر خواهد شد.

هزینه های مربوط به بیهوشی: همان طور که احتمالاً می دانید، عمل جراحی رینوپلاستی، تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. به همین خاطر است که باید از یک متخصص بیهوشی نیز استفاده کرد. پول مواد بیهوشی و دستمزد متخصص نیز در این رقم نهایی عمل تاثیر گذار است.

هزینه های مربوط به عکس برداری و آزمایشات : قبل از این که اقدام به جراحی بینی کنید، باید یک سری آزمایشات انجام دهید و عکس برداری صورت بگیرد. تمام این ها قطعاً برایتان هزینه بر خواهد بود.

هزینه جراحی رینوپلاستی
هزینه جراحی رینوپلاستی

پیچیدگی عمل: طبعاً افراد ممکن است به دلایل مختلفی، تحت عمل جراحی رینوپلاستی قرار بگیرند. برخی به خاطر انحراف بینی، برخی به دلیل مشکلات زیبایی و …عمل بینی را انجام می دهند. علاوه بر این شرایط خود بیمار نیز در میزان پیچیدگی عمل تاثیر گذار است. به همین خاطر بسته به شرایط خود فرد، رقم مشخصی تعیین می گردد.

تمام نکاتی که ذکر کردیم، قطعاً در هزینه و قیمت جراحی بینی موثر هستند. به همین خاطر نمی توان فکر کرد که می توان جراحی بینی با دو میلیون را در نظر گرفت.

جراحی بینی با قیمت 4 میلیون

این جمله تبلیغاتی هم یکی دیگر از چیزهایی است که امروزه خیلی می بینیم. اما همان طور که در پاراگراف بالا توضیح دادیم به هیچ وجه نمی توان رقم مشخصی برای درمان های زیبایی در نظر گرفت.

البته یک سری مراکز هستند که تخفیف های درصدی برای شما در نظر می گیرند، به عنوان مثال در صورتی که عمل جراحی رینوپلاستی شما، در حدود 7 میلیون باشد، با ارائه تخفیف های فرضاً 30 درصد، هزینه ی پرداختی شما را به 5 میلیون می رسانند.

توصیه ی خیلی مهم : با تمام نگرانی شما درباره هزینه جراحی بینی ، باید در نظر داشته باشید که کسب نتیجه ی خوب مهم تر از قیمت جراحی رینوپلاستی است. به همین دلیل قبل از هر چیزی به دنبال یک پزشک خوب بینی باشید که در انجام جراحی مهارت کافی داشته باشد.

هزنه عمل بینی اقساط

برخی مراکز با قسط بندی کردن پروسیجرهای گرانی مانند رینوپلاستی تلاش می کنند تا انجام آن را برای همه ممکن کنند. اما ما پیشنهاد بسیار بهتری داریم:

مراکزی که عمل بینی اقساطی را ارائه می کنندف ممکن است به هزینه های نهایی خود خیلی اضافه کنند. اما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، به جای این کار ترجیح می دهیم با ارائه ی تخفیف های مناسبتی ، به شما کمک کنیم تا درمان زیبایی مورد علاقه ی خودتان را انجام دهید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز ما به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا