تجربه لیزر موهای زائد واژن | نظر کاربران در فضای مجازی

همه چیز درباره لیزر موهای زائد واژن

لیزر موهای زائد واژن | لیزر موهای زائد واژینال

من فقط می خواستم این مشکل را از سر راه بردارم: من از اصلاح متنفرم. آنقدر متنفرم که وقتی دارم این متن را تایپ می کنم، متوجه می شوم که از ماه گذشته تا کنون پاهایم را نتراشیدم. (درد دل کردن حس خوبی داره!) از آنجایی که من از اصلاح متنفر بودم، مادرم برای من یک مشاوره برای لیزر موهای زائد ترتیب داد. در ابتدا، شروع به لیزر زیر بغل و پشت لبم کردم (برای از بین بردن سبیل هایم) و سپس بزرگترین قدم را برداشتم: لیزر موهای زائد واژن را انجام دادم – نه یک یا دو بار، بلکه سه بار! 🤩

قبل از اینکه مستقیماً به درمانم برای لیزر موی زائد واژن بپردازیم، در اینجا پیشینه ای در مورد اینکه چرا در وهله اول شروع به انجام این درمان کردم، می آورم.

من در تمام دوران راهنمایی و دبیرستان سرگروه تیم بسکتبال مدرسه بودم و نسبت به موهای پرپشت و مشکی زیر بغلم که در جریان بازی های جمعه شب توجه تماشاچی ها را به خود جلب می کرد، احساس خودآگاهی می کردم 😓. در حالی که می‌ دانستم رشد موهای بدن امری طبیعی است، اما به عنوان یک نوجوان کمی مردد و خجالت زده بودم. به دلیل همین احساس بد، مادرم به من اجازه داد تا وقتی 14 ساله شدم، موهای زائد زیر بغل و لب بالا را لیزر کنم. او خودش چند درمان انجام داده بود، بنابراین از این درمان آگاهی کامل داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

چگونه در ۱۴ سالگی برای ليزر كردن موهاي زائد واژن کاندیدای خوبی بودم؟

لیزر موهای زائد واژن نی نی سایت

اول از همه باید بگویم که من پوست روشنی دارم، و چون جنوبی هستم، موهای پرپشت و تیره ای دارم (همه جای بدنم!). بنابراین پس از مشاوره با متخصص، یک کاندید ایده آل برای لیزر در نظر گرفته شدم. اکثر مراکز معاینه فیزیکی کاملی را انجام می دهند تا ببینند آیا این نوع درمان برای شما مناسب است یا خیر. به همین دلیل است که در اولین بازدیدم مشاوره داشتم.

بیشتر مراکز باید مطمئن شوند که باردار نیستید (لیزر موهای زائد واژن در بارداری ممنوع است و البته سایر نقاط بدن)، سابقه ملانوم، خال های برجسته، کهیر، خالکوبی، تبخال فعال و موارد دیگر را ندارید.

من برای درمان لیزر به مرکز قلهک مراجعه کردم و متخصص پس از معاینه به من گفت:

بهترین کاندیدا برای لیزر افرادی هستند که پوست روشن و موهای تیره ای دارند. متأسفانه افرادی که موهای بلوند، قرمز یا خاکستری دارند، به دلیل کمبود ملانین، کاندیدای ایده آلی برای این درمان نیستند.

برای آن دسته از افراد که ممکن است ندانند، ملانین رنگدانه تیره ای است که در مو و پوست انسان و حیوانات یافت می شود. اگر پوست روشن و موهای تیره ای ندارید، لازم نیست به طور کامل از لیزر موهای زائد صرف نظر کنید. همیشه می توانید برای مشاوره مراجعه کنید، زیرا موهای هر کس متفاوت است.

 

اما تجربه لیزر موهای زائد واژن زنان برای من چگونه بود؟

حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

وقتی برای اولین بار مراجعه کردم، دوست داشتم کاملاً بدون مو باشم. مثلث برمودا یا حتی موهای کم پشت روی بیکینی را نمی‌ خواستم. من می خواستم برای همیشه از شر همه موهای زائدم خلاص شوم 😫. شب قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد واژینال ، مجبور شدم واژن و اطراف سوراخ باسنم را اصلاح کنم، زیرا این بخشی از جلسه لیزر موهای زائد واژن زن است. دکتر به من گفته بود: بیماران باید ظرف 12 ساعت قبل از درمان، خود را اصلاح کنند و از کندن یا اپیلاسیون شش هفته قبل از درمان خودداری کنند.

 

آیا لیزر موهای زائد واژن درد دارد | لیزر موهای زائد واژن چند جلسه است ؟

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد

من لیزر موهای واژن را نه یک یا دو بار، بلکه سه بار انجام دادم! 🥰

مرکزی که من رفتم اجازه درمان بی حسی در جلسه اول را نمی داد. در عوض، آنها یک ژل خنک کننده را به ناحیه واژن من زدند. اگر می پرسید که لیزر موهای زائد واژن درد دارد باید بگویم که با کمال تعجب، در طول اولین درمانم هیچ احساسی نداشتم، فقط هر بار که موهایم را لیزر می کردند، کمی حس نیشگون داشتم. از آنجایی که قبلاً لیزر موهای زائد را انجام داده بودم، وقتی تصمیم گرفتم که ناحیه واژنم را بی مو کنم، به خوبی می دانستم چه انتظاری دارم.

بار دومی که لیزر واژن را انجام دادم، درخواست کردم از ژل بی‌ حس کننده استفاده نکنند، بنابراین می‌توانستم همه چیز را احساس کنم. من معمولاً می توانم درد را تحمل کنم، اما در طول آن درمان، گرما و شدت شات لیزر آنقدر آزاردهنده بود که مجبور شدم جلسه را دو بار قطع کنم 😲😖. در بار سوم، مطمئن بودم که از ژل بی حس کننده استفاده کنم، و بنابراین چیزی احساس نکردم.

از آنجایی که من فقط سه بار درمان لیزر موهای زائد واژن را انجام دادم، موهای من هنوز هم رشد می کند و مجبورم آنها را اصلاح کنم اما متخصص توضیح داده بود که به طور متوسط، افراد پس از 6 تا 12 جلسه شروع به دیدن نتایج می کنند. بنابراین قطعاً یک سرمایه گذاری بلند مدت لازم است.

 

ایا لیزر موهای زائد واژن عوارض دارد | لیزر موهای زائد واژن چه عوارضی دارد ؟

عوارض لیزر موهای زائد واژن نی نی سایت

اولین باری که روی واژنم لیزر موهای زائد انجام دادم، احساس می ‌کردم دچار کبود شده ‌ام. در حالی که استفاده از حمام برای من کاملاً خوب بود، احساس می ‌کردم از آن قسمت بدنم زیادی کار کشیده ام و درد داشتم. بار دوم و سوم، قرمزی بیشتری دیدم (احتمالاً به این دلیل که سطح درمان را بالا برده بودند) و کمی پوسته پوسته شدن (در جایی که موهایم سعی داشتند دوباره رشد کنند).

متخصص به من گفته بود که ممکن است کبودی و قرمزی رخ دهد (این چیزی بود که برای من اتفاق افتاد).

سایر عوارض جانبی عبارتند از: آسیب اپیدرم، تورم، تاول، هایپرپیگمانتاسیون یا هیپوپیگمانتاسیون، تغییرات بافتی در پوست مانند پوسته پوسته شدن، کبره بستن یا تشکیل بافت اسکار.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

برای روشن شدن تان لازم است این را بگویم که، موهای شما طی چند روز اول جیک می زنند. موهای سوخته سعی می کنند بیرون بیایند، پس نگران دیدن موها بعد از لیزر نباشید. اجازه دهید بدن شما کار خود را انجام دهد. حتی اگر می خواهید آن را بتراشید، برای این که تحریک نشود از انجام این کار خودداری کنید. پس از هر جلسه، موهای شما باید نازک شود و کمتر بیرون بیاید. برای من، زمانی که موهای سوخته ام بیرون زدند، دیگر مجبور نبودم ناحیه واژن خود را تا حدود سه یا چهار هفته اصلاح کنم. بله عسلم! 😊

متخصص همچنین به من گفته بود که باید حداقل 24 ساعت پس از درمان از رابطه جنسی خودداری کنید. پس بهتر است حرف گوش کن باشید تا متاسف! 😁 هدف این است که یک واژن زیبا داشته باشید، نه یک واژن قرمز و تحریک شده! 😜

 

حالا نتیجه چگونه است؟

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

از آنجایی که من فقط سه بار درمان لیزر موهای واژن را انجام دادم، موهای من هنوز هم رشد می کند و مجبورم آنها را اصلاح کنم (هر وقت دوست داشته باشم، چون باز هم از اصلاح متنفرم). با این حال، متوجه شده ام که موهای من در مقایسه با اولین باری که این درمان را انجام دادم قطعا نازک تر است. همچنین رشد مجدد آنها بیشتر طول می کشد، به خصوص در ناحیه بیکینی.

در پایان باید بگویم، خوشحالم که لیزر موهای زائد را روی واژنم انجام دادم. وقتی پریود می شوم احساس تمیزی بیشتری می کنم و موهایم مثل قبل ضخیم نیستند و سریع رشد نمی کنند. با وجودی که درمان‌ های بیشتر می ‌تواند به تفاوت چشمگیرتری منجر شود، اما من تصمیم گرفتم که سه درمان برایم کافی است. من با همین نتیجه خیلی خوشحالم و به شما هم به شدت توصیه میکنم. 😉

در پایین اطلاعات مرکز لیزری که مراجعه کردم را باهاتون به اشتراک گذاشتم.

 

لیزر موهای زائد واژن قیمت

برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد واژن کلیک کنید.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

در حال حاضر کلینیک ها و مراکز لیزر متعددی در سطح کشور وجود دارد. اما آنچه یک مرکز را از سایر مراکز دیگر متمایز می سازد، ارائه خدمات باکیفیت است. در بین هزاران مرکز، دو مورد از بهترین و معتبرترین مراکز لیزر موهای زائد در قلهک واقع شده اند که دارای جدیدترین، کم در ترین و امن ترین دستگاه های لیزر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی تماس با ما کلیک کنید.


از صفحه اینستاگرام ملودی

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا