تعداد جلسات لیزر موهای زائد | به چند جلسه لیزر نیاز دارم؟

همه چیز در مورد تعداد جلسات لیزر موهای زائد

آیا می دانستید که اگر 3 بار در هفته اصلاح کنید، تعداد جلسات اصلاحی که انجام می دهید به 3900 جلسه طی 25 سال می رسد؟ افرادی که موهایشان سریعتر رشد می کند بیشتر دست به اصلاح می زنند. اگر به دنبال راهی برای صرفه جویی در زمان (و هزینه) خود هستید، جلسات لیزر موهای زائد یک جایگزین عالی است. ما این درمان را در مرکز لیزر خود ارائه می دهیم.

اما ممکن است این سوال برای تان پیش آید که تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟ بدر یک کلام می توان پاسخ داد چند هزار جلسه کمتر از اصلاح! اما تعداد دقیق جلسات لیزر موهای زائد به تیپ بدن شما و ناحیه ای که می خواهید درمان کنید بستگی دارد. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که می تواند به تعیین تعداد جلسات مورد نیاز شما کمک کند.

 

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد نی نی سایت

این به بدن شما بستگی دارد. هر فردی مقدار متفاوتی مو دارد و موهای هر فرد با سرعت متفاوتی رشد می کند. برای خلاص شدن از شر تمام موهای زائد شما در یک ناحیه خاص، باید جلسات متعددی را مطابق با چرخه رشد موهای خود برنامه ریزی کنید. ما در این متن همه چیز را در مورد چرخه رشد مو نیز توضیح خواهیم داد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نکات قبل از لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد در افراد مختلف متفاوت است زیرا بدن هر فرد متفاوت است. در این مقاله به طور مفصل در اینباره توضیح خواهیم داد.

 

نقاطی که می خواهید درمان شود

تعداد جلسات لیزر فول بادی

برخی از نواحی بدن به جلسات لیزر بیشتری نسبت به سایر نواحی نیاز دارند. رایج ترین نواحی تحت درمان برای زنان عبارتند از:

* برای کسب اطلاعات بیشتر روی هریک کلیک کنید.

تعداد جلسات لیزر الکساندرایت

برای اکثر این نواحی، 4 تا 6 جلسه لیزر کافی است. به ندرت پیش می آید که بیماران برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود به بیش از 8 جلسه نیاز داشته باشند.

 

نتایجی که می خواهید به آن برسید

در حالی که اکثر افرادی که جلسات لیزر موهای زائد را سپری می کنند، می‌ خواهند تمام موهای زائد خود را از بین ببرند، برخی فقط می‌ خواهند مقدار موهای زائد را کاهش دهند. افرادی که نیازی به برداشتن کامل موهای خود ندارند به جلسات کمتری نیاز دارند.

به عنوان مثال، برخی از مردان یک یا دو جلسه برای صورت خود درخواست می کنند. این کار به جای از بین بردن تمام موهای زائد، حجم و تعداد آنها را کاهش می دهد و شیو کردن را آسان تر می کند. مزیت آن این است که در صورت تمایل می توانند ریش خود را حفظ کنند، اما سوزش ناشی از تیغ کمتری را تجربه کنند.

 

درک چرخه رشد مو برای دوره های لیزر موهای زائد

چرخه رشد مو

در وهله اول، برای درک اینکه چرا به چندین جلسه درمانی نیاز دارید، درک چرخه رشد مو اهمیت دارد. هنگامی که ما جلسات لیزر موهای زائد را به بیماران پیشنهاد می کنیم، درمان آنها را به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که با چرخه رشد موهایشان هماهنگ باشد و این اطمینان حاصل شود که همه موها قابل درمان هستند.

مراحل مختلف رشد

هر مویی که دارید مراحل زیر را به صورت چرخه ای طی می کند:

  1. آناژن. در طول این مرحله، رشد مو فعال است و در روی سطح پوست شما قابل مشاهده است.
  1. کاتاژن. در مرحله بعدی، موها از رشد فعال به حالت استراحت یعنی حالت خواب می روند.
  1. تلوژن. مو در این مرحله، خواب است. مو در پوست شما باقی می ماند، اما روی پایه قرار دارد. در زیر آن، فولیکول شروع به تولید موهای جدید می کند.
  1. اگزوژن. در این مرحله، موها به خودی خود می ریزند. هنگامی که موی قدیمی از بین رفت، موی جدیدی که در مرحله تلوژن بود شروع به رشد کرده و می تواند به سطح بیاید.

 

چگونه چرخه های رشد مو بر تعداد و زمان جلسات شما تأثیر می گذارد؟

ما جلسات لیزر شما را با مراحل رشد مو هماهنگ می کنیم.

در هر لحظه، شما در هر مرحله از چرخه مو که باشید به طور همزمان روی بدن تان مو وجود دارد. در حالی که برخی از موها در حال ریزش هستند، برخی دیگر به شدت در اوج رشد خود هستند. این نشان می دهد که همیشه مقداری موهای قابل مشاهده داشته باشید. متأسفانه، برای ما که ترجیح می ‌دهیم در مناطق خاصی از بدن بدون مو باشیم، باید این را بپذیریم که وجود دائمی مو امری غیر قابل اجتناب است.

جلسات لیزر موهای زائد در از بین بردن موهایی که در فاز آناژن هستند کاملا موثر است. پس از اولین جلسه ، چند هفته صبر می کنیم تا جلسه دیگری را اجرا کنیم. در طی این مدت، گروه جدیدی از موها وارد فاز آناژن می شوند و در آنجا می توان آنها را درمان کرد. ما روند انجام یک جلسه را تکرار می کنیم و منتظر می مانیم تا نتایج رضایت بخشی حاصل شود.

 

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

فاصله بین جلسات لیزر صورت و دست و پا

هر جلسه می تواند بین 10 تا 30 درصد موهای شما را از بین ببرد. با هر جلسه، شاهد پیشرفت تدریجی خواهید بود. برای هدف قرار دادن حداکثری تعداد موها در هر جلسه، بهتر است بین 4 تا 6 هفته فاصله بین آنها قرار دهید. این بدان معنی است که در بیشتر موارد، در کمتر از یک سال می توانید در ناحیه انتخابی خود هیچ مویی نداشته باشید.

اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه میشود

 

جلسات پیگیری یا سالیانه لیزر

پس از اتمام تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد، اکثر افراد تنها یک یا دو بار در سال باید برای درمان های پیگیرانه مراجعه کنند. برای برخی افراد، حتی ممکن است نیازی به این کار نباشد.

 

تعداد جلساتی را که برای تان مناسب است کشف کنید

اگر می ‌خواهید بدانید که برای به رسیدن به نتایج لیزر موهای زائد به چه تعداد جلسه نیاز دارید، می ‌توانیم با شما مشورت کنیم. ما می توانیم نوع پوست و وضعیت فعلی موهای شما را ارزیابی کنیم. پس از مشاوره با شما در مورد مناطقی که می خواهید درمان شوند، می توانیم تعداد دقیقه جلسات درمان را به شما توصیه کنیم.

برای مشورت در خصوص تعداد جلسات لیزر موهای زائد کلیک کنید.

 

مزایای لیزر موهای زائد

نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد باید رعایت کرد

در زمان صرفه جویی می کند

برای بسیاری از نواحی بدن، این درمان را می توان در کمتر از نیم ساعت انجام داد. برای نواحی بزرگ مانند پاها، احتمالاً نیازی به صرف بیش از دو ساعت ندارید. وقتی اصلاح می کنید، ممکن است 15 دقیقه بیشتر را زیر دوش سپری کنید. برای داشتن پوستی بدون مو، می توانید در 25 سال آینده بیش از 3900 بار اصلاح کنید! و اگر هر بار 15 دقیقه از شما وقت می گیرد، در واقع 58500 دقیقه را نیز هدر می دهید! حال انتخاب با خودتان است.

مدت زمانی که برای استفاده از کرم‌ های موبر صرف می‌ کنید، تقریباً به اندازه اصلاح است و این فرآیند باید با همان دفعات تکرار شود. اپیلاسیون به دفعات کمتری انجام می شود، اما نتایج آن دائمی نیستند، و باید زمانی را برای تکرار آن در نظر بگیرید. وقتی در نظر بگیرید که برای حفظ پوستی صاف با لیزر تنها به حدود 6 جلسه اولیه و یک یا دو جلسه پیگیری در سال نیاز دارید، خودتان متوجه می شوید که این روش چقدر در زمان شما صرفه جویی می کند.

باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

برای اینکه یک عمر را با اصلاح، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر سر کنید، باید محصولات متعددی خریداری کنید. عدم نیاز به خرید تیغ، کرم موبر، افترشیو، کرم های دپیلاتور و اپیلاسیون، هزینه لیزر درمانی را جبران می کند. شاید شگفت زده شوید اما یک عمر اصلاح می تواند بالغ بر 300 میلیون تومان هزینه در بر داشته باشد! برای دستیابی به نتایج ماندگارتر، می ‌توانید این پول را با استفاده از لیزر درمانی کاهش دهید.

تحریک پوست را کاهش می دهد

اصلاح، اپیلاسیون و استفاده از کرم های موبر همگی باعث تحریک پوست می شوند. آنها می توانند منجر به بریدگی، سوختگی، قرمزی، موهای زیر پوستی و سوزش شوند. این اثرات منفی با این واقعیت افزایش می یابد که روش هایی که باعث بروز آنها می شوند باید به طور مکرر تکرار شوند تا پوستی صاف داشته باشید. انجام لیزر درمانی شما را از استفاده مداوم از تیغ، موم داغ و یا مواد شیمیایی رفع کننده مو رها می کند.

صافی همیشگی پوست را فراهم می کند

چند بار حین پوشیدن بیکینی یا مایو متوجه شده اید که فراموش کرده اید اصلاح کنید؟ هنگامی که با لیزر از شر موهای زائد خلاص می شوید، هرگز لازم نیست اصلاح را به خاطر بسپارید. شما می توانید با آسودگی به ساحل بروید، آستین کوتاه بپوشید، و بدون فکر کردن به موهای خود روز خود را بگذرانید.

 

دستیابی به نتایج ماندگار از بین بردن موهای زائد

بنابراین، چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد لازم است؟ پاسخ به نیازهای فردی شما بستگی دارد، اما بیشتر افراد می توانند درمان اولیه خود را طی 4 تا 6 جلسه به پایان برسانند.

پس از اتمام جلسات، از مزایای بی شماری همچون مواردی که نام بردیم، بهره مند خواهید شد. پوست شما سالم تر خواهد بود، زیرا تحریک مداوم ناشی از اصلاح، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر را تجربه نمی کنید. شما قادر خواهید بود لباسی را که می خواهید بپوشید بدون اینکه نگران اصلاح نکردن موهای تان باشید. و چه چیزی بهتر از این؟!

 

بهترین مرکز برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

چه در حال برنامه ریزی برای تابستانی بدون موی زائد هستید یا به سادگی از اصلاح خسته شده اید، خدمات لیزر موهای زائد ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستید.

اکنون که از نكات قبل از ليزر بدن مطلع شدید، احتمالاً از خود می پرسید: “چطور می توانم بهترین مرکز لیزر موهای زائد را پیدا کنم؟” خوشبختانه، متخصصان ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند.

در حال حاضر کلینیک ها و مراکز لیزر متعددی در سطح کشور وجود دارد. اما آنچه یک مرکز را از سایر مراکز دیگر متمایز می سازد، ارائه خدمات باکیفیت است. در بین هزاران مرکز، دو مورد از بهترین و معتبرترین مراکز لیزر موهای زائد در قلهک واقع شده اند که دارای جدیدترین، کم در ترین و امن ترین دستگاه های لیزر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی تماس با ما کلیک کنید.


تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: skinrenewaloftulsa

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا