همه چیز درباره عمل بینی گوشتی | متخصص عمل زیبایی بینی گوشتی

عمل زیبایی بینی گوشتی

اگر بینی گوشتی و پهن تان شما را آزار می دهد ، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی (Rhinoplasty) ، بهترین گزینه برای زیبایی بینی تان به شمار می رود. رینوپلاستی یا جراحی ترمیمی بینی ، عمل بسیار رایجی است. طبق نظر انجمن جراحان پلاستیک آمریکا در سال 2016،  بیش از 220،000 عمل رینوپلاستی انجام شده است.

در بسیاری از موارد ، پروسه رینوپلاستی به صورت سرپایی و در یک مرکز جراحی انجام می شود. در مرکز جراحی، شما می توانید مراقبت های با کیفیت بدون نیاز به هزینه اقامت در بیمارستان را دریافت کنید. در طی این روش متخصص بیهوشی بر عملکردهای حیاتی شما نظارت می کند. همچنین می توانید انتخاب کنید که برای انجام رینوپلاستی در بیمارستان بستری شوید.

از آنجا که بینی ، از برجسته ترین ویژگی های صورت محسوب می شود ، از نظر زیبایی ظاهری بسیار حائز اهمیت است. ممکن است بینی شما به دلیل کمبود ارتفاع پل بینی ، کوفته ای به نظر برسد یا به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک ، جراحی قبلی بینی و در بیشتر موارد به دلیل گروه های قومی ممکن است این حالت ایجاد شود. بینی گوشتی و پهن معمولاً بزرگ است و در نگاه اول بسیار به چشم می خورد. از طرف دیگر ، افرادی که بینی پهن و بزرگی دارند ، ممکن است از برخی مشکلات جدی پزشکی مانند آپنه خواب ، اختلال در تنفس و خروپف رنج ببرند ، زیرا عبور هوا از بینی و حفره های بینی به دلیل وجود مخاط بیشتر با مشکل مواجه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

عمل زیبایی بینی گوشتی چگونه انجام میشود

جراحی استئوتومی بینی

استخوان بینی یک ساختار هرمی را در بالای بینی تشکیل می دهد که می تواند در حین جراحی زیبایی بینی بازسازی شود. این هرم استخوانی بینی ، شکل کلی بینی را تعیین می کند. برای تغییر شکل بینی و دادن جلوه ای باریک تر به آن ، ساختار هرمی شکل باید به قطعات کوچک تر و متحرک شکسته شود. به منظور باریک شدن بینی ، عمل جراحی بینی گوشتی بیشتر با استفاده از روش استئوتومی انجام می شود. در طی استئوتومی ، جراح برای باریک شدن بینی ، برش های کوچکی در استخوان های فوقانی بینی ایجاد می کند.

 

انواع روش های عمل زیبایی بینی گوشتی

دو نوع رایج استئوتومی بینی وجود دارد: میانی و جانبی. در بسیاری از جراحی های زیبایی بینی از هر دو روش استئوتومی استفاده می شود تا ظاهری باریک تر در قسمت پل بینی ایجاد شود. استئوتومی میانی بر روی ایجاد شکستگی های کوچکی در قسمت میانی بالای بینی تمرکز دارد ، در حالی که استئوتومی جانبی با بخش های خارجی و بلند تر استخوان بینی سروکار دارد.

پس از ایجاد شکستگی ، جراح با نزدیک کردن قطعات به یکدیگر قادر به تغییر شکل دادن بینی و ایجاد یک بینی باریک تر می باشد. در حالی که استئوتومی بینی نسبتاً تهاجمی به نظر می رسد ، اما باید به خاطر داشت که جراح شکستگی های کوچک و بسیار دقیقی در استخوان های بینی ایجاد می کند. اگر یک جراح باتجربه عمل دماغ گوشتی تان را به عهده گیرد ، عوارض عمل بینی به حداقل می رسد و دیگر نیازی به نگران بودن در مورد استئوتومی بینی نیست.

 

عمل بینی برای نوک بینی پهن

برخی از بینی های افراد دارای نوک بسیار پهنی است که باید در حین جراحی زیبایی بینی تغییر شکل یابد. خوشبختانه با یک عمل بینی به طور همزمان می توان نوک پهن و گوشتی بینی را به طور کامل تصحیح کرد. روش های مختلفی برای اصلاح نوک بینی گوشتی وجود دارد. غضروف بینی که نوک بینی را تشکیل می دهد ، امکان باریک شدن و تغییر شکل را دارد. غضروف را می توان از پشت گوش و سپتوم بینی برداشت و نوک بینی را به شکلی باریک تر اصلاح کرد.

 

فیلم جراحی بینی گوشتی

 

هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه رینوپلاستی برای بینی های گوشتی بستگی به تجربه جراح ، نوع روش به کار برده شده طی جراحی و محل جغرافیایی مطب دارد.

بسیاری از جراحان پلاستیک طرح های تامین هزینه برای بیمار ، مانند گرفتن هزینه عمل بینی اقساط را برای جراحی زیبایی بینی ارائه می دهند تا در نهایت عمل بینی ارزان تمام شود ، بنابراین حتما در این خصوص سؤال کنید.

هزینه های عمل بینی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هزینه های بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • آزمایش های پزشکی
  • پوشاک بعد از عمل
  • نسخه های دارویی
  • هزینه جراح

به طور مثال ممکن است هزینه عمل بینی شما X تومان (این قیمت فرضی است) باشد. این هزینه متوسط ​​تنها بخشی از قیمت کل است که شامل بیهوشی ، اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط نمی باشد. لطفاً برای اطلاع دقیق از هزینه عمل بینی گوشتی به این لینک مراجعه کرده و مشورت کنید.

برای انجام عمل جراحی بینی ، هنگام انتخاب جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی ، به یاد داشته باشید که سطح تجربه جراح و راحتی شما با وی از هزینه نهایی جراحی بسیار مهم تر است.

 

آیا عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی امکان پذیر است؟

هنگامی که عمل بینی به منظور بهبود عملکرد تنفس انجام می شود ، علت آن معمولاً انسداد راه هوایی است. این روش ، چه به تنهایی و چه در رابطه با جراحی زیبایی بینی انجام شود ، ترمیم و بازسازی محسوب می شود و ممکن است تحت پوشش بیمه های درمانی باشد.

با این حال جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از بیمه گذار تان سوال فرمایید.

 

دوره ریکاوری بعد از عمل بینی گوشتی

بعد از عمل زیبایی بینی گوشتی

برای اطمینان از پیشروی بهبودی در مسیری صحیح ، به گچ گرفتن بینی نیاز است. گچ بینی را می توان به طور معمول در کمتر از یک هفته برداشت. در این مرحله ، جراح به منظور تسریع دوران ریکاوری و بهبودی ، ورزش هایی برای بینی تجویز می کند. حدود هشت هفته طول می کشد تا استخوان های تازه شکل گرفته بینی بتوانند با اطمینان خاطر بهبود یابند. در این مدت ، پایبندی و پیروی از تمرینات تجویز شده بینی از سوی پزشک بسیار اهمیت دارد.

بعد از عمل ، باید انتظار تورم و کمی کبودی در اطراف چشم را داشته باشید که بعد از روز سوم بهبود می یابد. اگرچه می تواند تا دو هفته ادامه یابد. در 72 ساعت اول بعد از عمل ، استفاده از کمپرس سرد می تواند به کاهش تورم کمک کند. فقط مراقب باشید که کمپرس را مستقیماً روی بینی خود قرار ندهید. بلکه آن را روی گونه های خود بمالید تا به طور تصادفی استخوان یا غضروف جابجا نشود.

این انتظار را داشته باشید بینی تان کمی ورم داشته باشد که احتمالاً تنها خودتان و جراح تان متوجه آن خواهید شد. این ورم ظرف شش ماه آینده کاملا از بین خواهد رفت. شکل نهایی بینی شما پس از طی کامل دوره بهبودی ، مشخص می شود.

شما باید سه تا شش هفته بعد از رینوپلاستی از انجام فعالیت های شدید خودداری کنید. شما می توانید به محض طی دو تا سه هفته ریکاوری به فعالیت های اجتماعی خود بازگردید و هیچ نشانه قابل تشخیصی مبنی بر انجام یک عمل جراحی را نداشته باشید.

در مرحله بعد از عمل بینی گوشتی ، باید به طور مداوم با جراح خود در تماس باشید تا از بروز هرگونه عارضه جدی جلوگیری کنید. استراتژی های بهبودی بعد از عمل ، یکی دیگر از مواردی است که باید قبل از انتخاب بهترین متخصص عمل زیبایی بینی گوشتی در مورد آن تحقیق و پرس و جو کنید. اگر جراح برای معاینات منظم بعد از عمل برنامه کاملی داشته باشد ، یک نشانه خوب است مبنی بر این که انتخاب درستی در مورد جراح تان داشته اید. اما چنانچه این گونه به نظر می رسد که جراح نسبت به مرحله بعد از عمل بینی بی تفاوت و بی مسئولیت است ، ممکن است به نفع تان باشد که در انتخاب تان تجدید نظر کرده و به جای دیگری مراجعه کنید.

 

خطرات و عوارض مرتبط با عمل بینی گوشتی

عوارض عمل بینی

طبق آمار ، عمل جراحی زیبایی بینی نیز همچون سایر جراحی ها با یک سری خطرات و عوارض شایع همراه است از جمله:

  • عفونت
  • مشکل در تنفس
  • خون ریزی
  • بی حسی و سفتی در نوک بینی
  • واکنش به بیهوشی
  • ورم
  • کبودی
  • رگ های خونی
  • اسکار
  • انسداد بینی
  • درد
  • پیامد های پوستی

این خطرات و سایر موارد قبل از رضایت شما برای عمل ، کاملاً مورد بحث قرار خواهد گرفت. بسیار حائز اهمیت است که تمام سؤالات خود را مستقیماً با جراح پلاستیک خود مطرح کنید.

 

عمل دماغ گوشتی بهتره یا استخوانی | تفاوت جراحی بینی گوشتی با استخوانی

تفاوت جراحی بینی گوشتی با استخوانی

عمل بینی گوشتی یک جراحی مجزا و متفاوت از جراحی بینی استخوانی است و دو مقوله کاملا متفاوت است. انتخاب این دو روش بر اساس شکل ظاهری فعلی بینی شما تعیین می گردد. چنانچه بینی تان پهن و گوشتی است ، جراحی بینی گوشتی مناسب شماست و اگر بینی استخوانی و قلمی دارید ، جراح از روش دیگری استفاده می کند.

درباره جراحی بینی استخوانی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

انتخاب بهترین متخصص عمل زیبایی بینی گوشتی

عمل دماغ گوشتی نی نی سایت

قبل از انتخاب جراح برای انجام جراحی زیبایی بینی گوشتی خود ، حتماً تحقیقات خود را انجام داده و اطمینان حاصل کنید که جراح تان تجربه انجام جراحی بینی گوشتی را دارد. یک روش آسان برای انجام این کار ، جستجوی عکس های قبل و بعد از جراحی های وی است که به طور معمول در وب سایت جراح یا آلبوم موجود در مطب وی قابل مشاهده است. از طریق عکس ها کاوش کنید و تصاویر قبل و بعد از عمل رینوپلاستی که روی بینی های پهن و گوشتی انجام شده است را پیدا کنید و با دقت آنها را بررسی نمایید. اگر نتایجی را که در تصاویر می بینید ، دوست دارید ، با جراح منتخب مشورت کرده و در مورد تجربه و روش های وی در جراحی بینی پرس و جو کنید.

اگر بینی های گوشتی زیادی در عکس های قبل و بعد مشاهده نمی کنید ، با جراح صحبت کنید و از وی بخواهید نمونه هایی از این نوع عمل جراحی را به شما نشان دهد. علاوه بر این ، همیشه در مورد نظراتی که از سوی سایرین در مورد جراح داده شده نیز تحقیق کنید. این نظرات معمولاً می توانند شناخت خوبی در مورد کار جراح به شما ارائه دهند ، و همچنین ممکن است به نظرهایی راجع به جراحی بینی گوشتی که دقیقا مدنظر شماست نیز دست پیدا کنید. قبل از رفتن زیر تیغ جراحی صورت ، این گونه امور ابدا چیز بدی نیست و مسئولیت آن نیز به عهده شماست.

در آخر نیز اطمینان حاصل کنید که از اصول اولیه جراحی بینی گوشتی آگاه و مطلع هستید. در نهایت با جراح خود صحبت کنید تا مشخص شود که آیا اصلا جراحی بینی گوشتی برای شما مناسب است یا خیر!

 

اگر از نتایج عمل بینی گوشتی راضی نباشم چه کاری باید انجام دهم؟

عمل دماغ گوشتی بهتره یا استخوانی

بعضی اوقات بیماران از نتیجه عمل بینی خود راضی نیستند و مطابق انتظارات آنها نیست. ممکن است به دلایل مختلفی از قبیل خطای جراحی یا انتظارات غیرواقعی این اتفاق رخ دهد. اما نگران نباشید و زود عجله نکنید! زیرا تا یک سال قادر نیستید نتایج نهایی جراحی خود را مشاهده کنید و هنوز بینی شما کاملاً شکل نگرفته است. اگر بعد از گذشت یک سال همچنان از نتایج عمل بینی خود رضایت نداشتید ، می توانید در مورد جراحی تجدید نظر یا جراحی ترمیمی بینی با جراح تان مشورت کنید.

جراحی زیبایی بینی ، جراحی پیچیده ای است که می تواند تاثیر به سزایی در ظاهر شما داشته باشد ، بنابراین بسیار حائز اهمیت است که یک جراح متخصص و ماهر پیدا کنید که در این زمینه تجربیات زیادی دارد.

 

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

متخصص عمل زیبایی بینی گوشتی

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) ، از بهترین جراح بینی در تهران برخوردار می باشد. پس چنانچه به دنبال بهترین متخصص عمل زیبایی بینی گوشتی در تهران هستید ، به شما این مرکز زیبایی را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان ، جراحان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه دهد.

برای مشاوره رایگان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

NOSE-JOB-FOR-WIDE-NOSE

WIDE-NOSE

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا