قیمت و هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

همه چیز درباره هزینه لیزر موهای زائد

خلاص شدن از شر موهای زائد بدن با استفاده از روش های حذف موقت موهای زائد مانند شیو کردن، استفاده از موچین و اپیلاسیون، می تواند خسته کننده باشد. اگر از بریدگی های ناشی از اصلاح یا درد و سوزش ناشی از اپیلاسیون خسته شده اید و می خواهید نتایج طولانی تری داشته باشید، توصیه ما این است که لیزر موهای زائد را در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد یکی از محبوب ‌ترین روش‌ های زیبایی است، روشی مناسب برای رهایی از موهای ناخواسته بدن. هر کسی که با این روش آشنایی ندارد معمولاً سوالات زیادی درباره آن دارد، از جمله قیمت و هزینه لیزر موهای زائد.

در اینجا آنچه باید در مورد هزینه لیزر موهای زائد بدانید آمده است اما پیش از آن مختصری درباره ماهیت لیزر شرح داده ایم.

 

لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد یک شکل دائمی از بین بردن موهای زائد بدن است که در آن از پالس های نور لیزر برای از بین بردن فولیکول مو استفاده می شود. شیو کردن، نوک مو و اپیلاسیون، ریشه موها را از بین می برد و در هر دو صورت آن موها دوباره رشد می کنند. اما نور لیزر اساساً فولیکول مو را از بین می برد تا مانع از رشد دوباره آن شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آقای دکتر کریم زاده، پزشک متخصص پوست مجموعه تخصصی تهران اسکین درباره لیزر موهای زائد این گونه توضیح می دهند:

لیزر موهای زائد رنگدانه‌ ها را مورد هدف قرار می دهد. هنگامی که رنگدانه در پیاز مو داغ می شود، به طور نامحسوس به بافت اطراف آن آسیب می رساند و از رشد موهای جدید جلوگیری می کند. در واقع، تحقیقات ثابت کرده است که لیزر موهای زائد روشی موثر برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن است.

پیش از شروع درمان لیزر موهای زائد، ابتدا یک مشاوره برای ارزیابی نوع پوست، نوع مو و انتظارات کلی شما خواهیم داشت. بر اساس این عوامل، متخصص تعیین می کند که آیا شما کاندیدای خوبی برای لیزر هستید یا خیر. از کرم بی حس کننده موضعی برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی ناشی از فرایند لیزر استفاده می شود. اگر موهای خشنی دارید، توصیه می شود قبل از درمان تراشیده شوند.

پس از تکمیل جلسه لیزر درمانی، از یک ژل آرام بخش موضعی استفاده می شود. علاوه بر این، توصیه میشود به طور کلی در ناحیه تحت درمان از کرم ضد آفتاب (در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید) استفاده شود.

 

میانگین هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد اغلب یک سرمایه گذاری زیبایی در نظر گرفته می شود. شاید در نظر اول هزینه بیشتری نسبت به اصلاح یا اپیلاسیون داشته باشد، اما با گذشت زمان، وقتی که دیگر نیازی به درمان نداشته باشید، متوجه می شوید که در هزینه های حذف موهای بدن تان صرفه جویی زیادی کرده اید.

عوامل زیادی بر قیمت لیزر موهای زائد تاثیر می گذارد. به گفته آقای دکتر کریم زاده هزینه لیزر موهای زائد بر اساس ناحیه تحت درمان، موقعیت جغرافیایی مطب، تخصص فردی که این روش را انجام می دهد و مدت زمان انجام این روش متفاوت است.

در ادامه، به بررسی میانگین هزینه‌ های نواحی درمان رایج در بدن می‌ پردازیم. به یاد داشته باشید که میانگین قیمت های ذکر شده در زیر برای هر جلسه است و ممکن است به طور کلی به چهار تا شش یا جلسات درمان بیشتری نیاز داشته باشید.

 

متوسط ​​هزینه لیزر موهای زائد برای نواحی بزرگ

اگر در حال انجام لیزر موهای زائد در نواحی بزرگ بدن خود مانند کمر یا پاها هستید، هزینه آن احتمالاً گرانتر از برداشتن موهای زائد از نواحی کوچک خواهد بود. جهت اطلاع از هزینه لیزر در نواحی بزرگ مانند کمر یا پاها لطفا به صفحه هزینه ها مراجعه کنید.

 

متوسط ​​هزینه لیزر موهای زائد برای نواحی کوچک

نواحی کوچکتر بدن هزینه کمتری خواهند داشت. این می تواند شامل خط بیکینی، زیر بغل و نواحی صورت مانند چانه، پشت لب و خط ریش باشد. جهت اطلاع از هزینه های هریک لطفا روی گزینه مورد نظر کلیک کنید.

 

هزینه لیزر موهای زائد شامل چه مواردی می شود؟

هزینه لیزر موهای زائد معمولاً شامل حق ویزیت، استفاده از بی حس کننده موضعی برای از بین بردن درد، لیزر درمانی و استفاده موضعی از محصولات مراقبت از پوست پس از لیزر است.

برای اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد فول بادی یا قسمت های خاصی از بدن لطفا کلیک کنید.

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد ممکن است در نهایت یک راه حل دائمی برای رفع موهای زائد باشد، اما راه حل سریعی نیست. تنها یکبار لیزر موهای زائد ممکن است برای نازک‌ تر، روشن ‌تر و ظریف ‌تر شدن موها کافی باشد، اما برای اینکه کاملاً بدون مو باشید، باید این روش را چهار تا هشت بار، بسته به بدن خودتان، انجام دهید.

در سال اول توصیه می شود که بسته به رشد موهای تان، هر چهار تا شش هفته یکبار برای لیزر مراجعه کنید.

به گفته آقای دکتر کریم زاده برای اینکه لیزر درمانی کاملاً مؤثر باشد به چندین جلسه نیاز است. درمان با لیزر می تواند اندازه و قطر مو را کاهش دهد، آن را به طور کامل در حالت کاهش یافته قرار دهد، یا حتی می تواند به هیچ وجه روی مو تأثیر نگذارد.

به همین دلیل، جلسات متعدد در فواصل چهار تا شش هفته ضروری است. حتی ممکن است تا چند سال پس از لیزر نیاز به شارژ سالانه داشته باشید.

 

آیا بیمه لیزر موهای زائد را پوشش می دهد؟

قیمت لیزر موهای زائد مردان

در بیشتر موارد، نباید انتظار داشته باشید که بیمه درمانی شما هزینه های لیزر موهای زائد را پوشش دهد. با این حال، بیمه ممکن است در موارد نادر لیزر موهای زائد را پوشش دهد. این ممکن است شامل بیمارانی باشد که دارای شرایطی مانند کیست پیلونیدال یا هیدرادنیت چرکی هستند (بیماری‌ های پوستی که می ‌توانند دردناک باشند و ممکن است با لیزر موهای زائد درمان شوند).

اما تجربه ثابت کرده است، متقاعد کردن شرکت های بیمه برای پوشش هزینه لیزر موهای زائد، یک فرآیند طاقت فرسا است.

از اینرو توصیه می شود پیش از شروع درمان های لیزر موهای زائد با شرکت بیمه طرف قرارداد خود مشورت کنید.

 

مزایای لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد نی نی سایت

لیزر موهای زائد مزایای زیادی نیز دارد از جمله:

  • خلاص شدن از شر موهای زائد بدن. این یکی از دائمی ترین راه حل ها برای از بین بردن یا کاهش موهای زائد بدن است.
  • پوست را صاف و یکدست می کند. به گفته دکتر کریم زاده، لیزر موهای زائد می ‌تواند مشکلات پوستی مرتبط با رشد مو مانند فولیکولیت و تغییر رنگ را کاهش دهد و همچنین می‌ تواند مشکلات رنگدانه ‌ای مرتبط با موهای ناخواسته را نیز کاهش دهد.
  • زمان صرف شده برای از بین بردن موهای بدن را کاهش می دهد. پس از اتمام درمان با لیزر، دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای اصلاح یا اپیلاسیون را نخواهید داشت.
  • خداحافظی با موهای زیر پوستی. موهای رشد یافته در زیر پوست، که اغلب به دنبال اصلاح و اپیلاسیون ایجاد می شود، پس از لیزر موهای زائد به خاطره ای در گذشته تبدیل می شوند.

 

معایب لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد واژن

همچنین برخی معایب وجود دارد که باید در نظر گرفت، از جمله موارد زیر:

  • مشکلات پوستی موقت. به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، لیزر موهای زائد می تواند عوارض جانبی ای مانند تورم خفیف، قرمزی خفیف پوست و تحریک موقت ایجاد کند که منجر به تاول، پوسته پوسته شدن، اسکار یا تغییر در بافت پوست می شود. با این حال، برخی تحقیقات نشان داده اند که این عوارض جانبی محدود و گذرا بوده و جدی نیستند.
  • هزینه از جیب. هزینه لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد بیشتر است.
  • احتمال بروز مشکلات رنگدانه ای. لیزر موهای زائد بسته به نوع پوست می تواند باعث ایجاد مشکلات رنگدانه ای شود. موهای تیره روی پوست روشن بهترین مورد به شمار می رود. این به این دلیل است که لیزر می تواند موهای تیره را با دقت بیشتری مورد هدف قرار دهد. اگر پوست تیره و موهای تیره دارید، لیزر ممکن است رنگدانه های پوست را نیز هدف مورد قرار دهد که می تواند منجر به سوختگی یا هیپرپیگمانتاسیون شود. هنگام لیزر بر روی پوست تیره، سطح انرژی باید پایین تر نگه داشته شود تا این عوارض کاهش یابد. انواع پوست ‌های تیره‌ تر ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند، زیرا سطح انرژی باید کاهش یابد. برعکس، موهای روشن‌ تر ممکن است به جلسات کمتری نیاز داشته باشند، زیرا رنگدانه زیادی برای جذب انرژی لیزر وجود ندارد.
  • ملاحظات. پرهیز از آفتاب و محافظت در هفته‌ های قبل و بعد از درمان بسیار مهم است.
  • فاصله بین جلسات لیزر. در فاصله بین جلسات ممکن است مجبور باشید از شیو کردن موهای خودداری کنید تا اجازه دهید موها دوباره رشد کنند.
  • احتمال عدم اثربخشی: کارشناسان خاطرنشان می کنند که اثربخشی لیزر می تواند تحت تأثیر استعداد ژنتیکی، داروهای مصرفی و عوامل تغذیه ای باشد. به عنوان مثال، افرادی که تستوسترون مصرف می کنند ممکن است به دلیل مصرف دارو نتایج طولانی مدت و موثری از لیزر موهای زائد نبینند.

 

بهترین مرکز برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

چه در حال برنامه ریزی برای بدنی بدون موی زائد هستید یا به سادگی از اصلاح خسته شده اید، خدمات لیزر موهای زائد ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستید.

اکنون که از نكات قبل از ليزر بدن مطلع شدید، احتمالاً از خود می پرسید: “چطور می توانم بهترین مرکز لیزر موهای زائد را پیدا کنم؟” خوشبختانه، متخصصان ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند.

در حال حاضر کلینیک ها و مراکز لیزر متعددی در سطح کشور وجود دارد. اما آنچه یک مرکز را از سایر مراکز دیگر متمایز می سازد، ارائه خدمات باکیفیت است. در بین هزاران مرکز، دو مورد از بهترین و معتبرترین مراکز لیزر موهای زائد در قلهک واقع شده اند که دارای جدیدترین، کم در ترین و امن ترین دستگاه های لیزر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی تماس با ما کلیک کنید.


پژوهش و ترجمه: مینو زرفش

برگرفته از مجله فوربز

منابع:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا