نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد باید رعایت کرد

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

نکاتی که قبل از لیزر موهای زائد باید رعایت کرد

یک نظرسنجی تخمین می زند که زنان به طور متوسط ​​72 روز یا بیش از 10 هفته را در طول زندگی خود صرف تراشیدن پاهای خود می کنند. این به معنای بریدگی ها و خراش های بی شمار ناشی از اصلاح است که برای مدت طولانی پس از اتمام اصلاح شما را آزار می دهد. و اما اپیلاسیون، روش دیگر رایج رفع موهای زائد، دردناک است و می تواند منجر به رشد موهای زیر پوستی شود. آیا به نظر شما وقت آن نیست که تیغ و اپیلاسیون را کنار بگذارید. و در عوض، لیزر موهای زائد را به عنوان یک راه حل دائمی در نظر بگیرید. با این روش دیگر یک دقیقه دیگر از زندگی خود را برای از بین بردن موهای زائدی که دوباره رشد می کنند هدر ندهید! اما پیش از هر چیز باید از نکات قبل از لیزر موهای زائد بدن آگاه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات قبل از لیزر موهای زائد، ادامه مطلب را بخوانید.

 

لیزر موهای زائد چیست؟

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک راه حل دائمی برای رفع موهای زائد است که مشکل را از منشا درمان می کند. این درمان با استفاده از لیزرهای هدفمند، فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست از بین می برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر، پرتوی هدفمند از نور است که رنگدانه یا ملانین موجود در مو آن را جذب می کند. نور سپس فولیکول مو را از بین می برد و از رشد بیشتر مو جلوگیری می کند.

از آنجایی که ملانین، لیزر موجود در مو را جذب می کند، درمان باید در مناطقی با موهای تیره انجام شود. موهای بلوند، قرمز یا سفید را نمی توان به طور موثر با لیزر موهای زائد از بین برد.

برخی از مناطق رایجی که با لیزر موهای زائد درمان پذیر است، عبارتند از:

اگرچه دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی در دسترس هستند، اما معمولاً به اندازه درمان حرفه ای موثر نیستند. آنها همچنین ممکن است برای برخی افراد خطر ایجاد کنند.

 

در طول درمان لیزر موهای زائد چه انتظاری می رود؟

نکات قبل از لیزر موهای زائد صورت

اگرچه تنها با سه جلسه لیزر، متوجه رشد موی کمتری خواهید شد، اما افراد معمولاً به 6 تا 10 جلسه درمانی نیاز دارند تا شاهد کاهش دائمی رشد مو باشند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

درمان کامل حدود 6 ماه یا بیشتر طول خواهد کشید. این به دلیل چرخه رشد مو است، به این معنی که شما باید 4 تا 6 هفته بین قرار ملاقات های خود برای برخی از نواحی و 8 تا 10 هفته برای نواحی دیگر فاصله داشته باشید.

با این حال، خود جلسات لیزر معمولاً سریع است. برای نواحی بزرگتر، مانند کمر، ممکن است 60 دقیقه طول بکشد تا آن ناحیه را پوشش دهید. و اگر در حال لیزر پشت لب هستید، منتظر یک جلسه بسیار کوتاه باشید.

در جلسه لیزر، یک عینک محافظ چشم به شما داده می شود. همچنین ممکن است برای کمک به هر گونه ناراحتی به شما کرم بی حس کننده پیشنهاد شود.

فکر کردن در مورد لیزر می تواند تصاویری از گوشت در حال سوختن را به ذهن متبادر سازد، اما واقعا چیچ جای نگرانی نیست. لیزرهای مورد استفاده در لیزر موهای زائد به طور خاص فولیکول های مو را هدف قرار می دهند و پوست شما را نمی سوزانند. اکثر مردم این روش را ناخوشایند با احساس گزش توصیف می کنند.

مهمتر از همه، شما می توانید با لیزر موهای زائد نتایج قابل توجهی را انتظار داشته باشید. لیزر موهای زائد در 90 درصد افراد موثر است، به این معنی که اکثر افراد با 3 تا 6 جلسه ریزش مو را تجربه می کنند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که نتایج ممکن است فوری نباشد. غیر معمول نیست که افراد در ابتدای درمان، شاهد افزایش رشد مو باشند. صبور باشید، به زودی نتایجی که انتظارش را دارید خواهید دید.

در ادامه به مهمترین نکاتی قبل از لیزر موهای زائد که باید بدانید اشاره کرده ایم.

 

نکات قبل از لیزر موی زائد

نکات قبل از لیزر موی زائد

قبل از جستجوی “لیزر موهای زائد در نزدیکی من” در گوگل، کمی وقت بگذارید و این دستورالعمل ها و نکات قبل از لیزر موی زائد را بخوانید تا آمادگی بیشتری داشته باشید. این نکات قبل از لیزر بدن به شما کمک می کند تا از درمان خود بیشترین بهره را ببرید.

از آفتاب دوری کنید

لیزر را نمی توان بر روی پوست آفتاب سوخته یا به تازگی برنزه شده انجام داد، بنابراین حتماً حداقل دو هفته قبل از قرار ملاقات لیزر خود از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.

پوست شما بعد از درمان‌ها حساس خواهد شد، بنابراین بین جلسات از ضد آفتاب دارای SPF استفاده کنید و از آفتاب دوری کنید.

مراقب محصولات پوستی باشید

برخی از محصولات رایج پوستی حساسیت به نور پوست را افزایش می دهند. از آنجایی که لیزر موهای زائد از نور برای هدف قرار دادن فولیکول های مو استفاده می کند، افزایش حساسیت به نور می تواند خطر سوزاندن پوست را افزایش دهد.

محصولاتی که باید از آن اجتناب کنید عبارتند از محصولات حاوی بنزوئیل پراکسید، اسید سالیسیلیک و رتینول. 2 تا 3 روز قبل از درمان مصرف محصولات حاوی این مواد را متوقف کنید و قبل از استفاده مجدد 2 تا 3 روز دیگر پس از درمان صبر کنید.

ناحیه را شیو کنید

شما باید ظرف 24 ساعت قبل از انجام لیزر، ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید. شما باید بدون هیچ مویی وارد شوید.

نکات قبل از لیزر بیکینی

برای اصلاح ناحیه بیکینی، تا آخرین لحظه منتظر نمانید. پوست این ناحیه به طور ویژه ای حساس است (و همین یکی از دلایلی است که باعث می ‌شود کنار گذاشتن تیغ ایده خوبی باشد!)، بنابراین بهتر است مدتی برای هر گونه تحریک ناشی از اصلاح تا فروکش کردن آن وقت بگذارید.

استفاده از موچین یا وکس ممنوع!

این یک دستورالعمل مهم بین جلسات لیزر است. لیزر رنگدانه ‌های مو را هدف قرار می ‌دهد، بنابراین اگر با موچین یا اپیلاسیون به فولیکول آسیب برسانید، درمان مؤثر نخواهد بود.

در عوض، موهایی را که با موچین یا تکان دادن برداشته اید، دوباره رشد می کنند. قبل از لیزر موهای زائد حداقل 4 هفته پس از آخرین جلسه اپیلاسیون خود صبر کنید.

یک لباس مناسب انتخاب کنید

شما باید در انتخاب لباس خود در روز قرار ملاقات لیزر موهای زائد هوشمندانه عمل کنید. ممکن است پس از لیزر موهای زائد، مقداری سوزش در این ناحیه احساس کنید.

برای جلوگیری از تحریک بیشتر، لباس های گشاد و قابل تنفس را انتخاب کنید. اگر در حال درمان ناحیه بیکینی خود هستید، لباس زیر نخی و شلوار گشاد را انتخاب کنید.

با پوست تمیز به جلسه لیزر بروید

با پوست تمیز در جلسه لیزر خود حاضر شوید. از هیچ گونه کرم، روغن، ضد آفتاب، دئودورانت و لوازم آرایش استفاده نکنید. اگر واقعاً نمی ‌توانید از این محصولات اجتناب کنید، پس از ورود درخواست یک دستمال مرطوب کنید تا بتوانید قبل از درمان پوست خود را تمیز کنید.

همچنین باید از دو هفته قبل از جلسه لیزر، استفاده از روش ‌های اتو برنزه را متوقف کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از درمان به طور کامل پوست تان لایه برداری شده و بقایای برنزه کننده تان از بین رفته است.

 

بهترین مرکز برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

چه در حال برنامه ریزی برای تابستانی بدون موی زائد هستید یا به سادگی از اصلاح خسته شده اید، خدمات لیزر موهای زائد ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستید.

اکنون که از نكات قبل از ليزر بدن مطلع شدید، احتمالاً از خود می پرسید: “چطور می توانم بهترین مرکز لیزر موهای زائد را پیدا کنم؟” خوشبختانه، متخصصان ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند.

در حال حاضر کلینیک ها و مراکز لیزر متعددی در سطح کشور وجود دارد. اما آنچه یک مرکز را از سایر مراکز دیگر متمایز می سازد، ارائه خدمات باکیفیت است. در بین هزاران مرکز، دو مورد از بهترین و معتبرترین مراکز لیزر موهای زائد در قلهک واقع شده اند که دارای جدیدترین، کم در ترین و امن ترین دستگاه های لیزر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی تماس با ما کلیک کنید.


تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: pureaestheticsgainesville

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا