عمل بینی بازیگران | کدام بازیگران بینی خود را عمل کرده اند؟

عمل بینی بازیگران

عمل بینی بازیگران
بینی نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره شما ایفا می کند. از آنجایی که بینی درست در وسط صورت قرار گرفته است اهمیت کلیدی در ترکیب بندی چهره دارد. اگر چشم ها، گونه، لب و دهن زیبایی داشته باشید، اما بینی تان آنقدر ها خوش فرم و زیبا نباشد، زیبایی سایر اعضای صورتتان هم چندان به چشم نمی آید. به همین خاطر است که وقتی می بینید یکی از دوستان و اطرافیان عمل بینی انجام داده ناگهان متوجه می شوید که چهره اش بسیار تغییر کرده و یک عمل بینی ساده تا چه حد روی زیبایی او تاثیر گذاشته است. حتی اگر فقط یک تغییر کوچک و جزئی روی بینی اش داده باشد.

عمل بینی بازیگران
عمل بینی بازیگران

جدای از مهارت در کار، هرکسی برای کارش به ابزار خاص خودش نیاز دارد. در کنار فیزیک مناسب مهمترین ابزار کار هر بازیگری صورت یا چهره اش است. مخصوصا برای خانم ها. خیلی از بازیگران هستند که تجربه عمل بینی یا رینوپلاستی را داشته اند. همانطور که احتمالا خودتان هم شاهدش بوده اید برای بسیاری از آنها این عمل بیشتر شبیه یک معجزه بوده. معجزه ای که چیزی به جز سود و منفعت و شهرت برایشان به همراه نیاورده است.
در این مقاله بیشتر در مورد عمل بینی بازیگران و خود رینوپلاستی با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بازیگرانی که بینی خود را عمل کرده اند

تشخیص یک بینی عمل شده آسان است. حتی نیاز به عکس قبل و بعد هم ندارد. اما خیلی از عمل های بینی به قدری ظریف و جزئی انجام شده اند که باورتان نمی شود فرد مقابل این همه مدت بینی عمل شده داشته است. از جمله بازیگرانی که تقریبا همه می دانند بینی خود را عمل کرده است طناز طباطبایی است. ایشون قبل از عمل بینی هم در تلویزیون فعالیت می کردند اما اصلا دیده نمی شدند. تا اینکه بعد از عمل بینی انگار به فرد دیگری تبدیل شد. چهره جدیدی خانم طباطبایی آنقدر فرق کرده و زیباتر شده بود که مسیر شهرت و موفقیت را توانست با سرعت بیشتری طی بکند.
از معروف ترین عمل های بینی در بین بازیگران زن سینمای ایران، عمل بینی نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد هستند. همانطور که خود خانم خداداد در یک برنامه تلویزیونی در مصاحبه با رشیدپور اعلام کرد انقدر از عمل بینی خودش راضی بوده است که جراح معالجش را به بقیه دوستان، از جمله خانم ضیغمی هم معرفی کرده. تاثیر این عمل برای خانم ضیغمی آنقدر زیاد بوده که خود خانم خداداد به شوخی می گفت که نیوشا بعد از عمل تونست شوهر پیدا کنه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عمل بینی بازیگران
عمل بینی بازیگران

الناز شاکردوست این روزها شاید محبوبترن و معروف ترین بازیگر زن سینمای ما باشد. خانم شاکردوست اتفاقا از جمله بازیگرانی است که عمل بینی انجام داده. کمتر کسی بینی قبل از عمل الناز شاکردوست را به یاد دارد. اما بعد از همین عمل بینی بود که رفته رفته زمزمه شهرت و موفقیت کاری خانم شاکردوست به گوش رسید.
اما فواید عمل بینی فقط شامل حال خانم های بازیگر نشده. بلکه خیلی از آقایان بازیگر هم بینی خود را عمل کرده اند. شاید بارزترین مثال برای آن بینی حسام نواب صفوی باشد. با این بینی عمل شده حسام نواب صفوی رفته رفته خود را به کلیشه نقش های مرد جذاب فیلم ها تبدیل کرد. از موارد دیگری که خیلی از مردم در موردش می دانند آقای امید زندگانی است.
اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم خیلی ها هم هستند که باور نمی کنید بینی شان عملی باشد. مثلا برزو ارجمند یا خانم شهره لرستانی.
از جمله بازیگرانی ایرانی که بینی خود را عمل کرده اند و نتیجه بسیار خوبی هم از آن به دست آورده اند عبارتند از :
• بهنوش طباطبایی
• کمند امیرسلیمانی
• افسانه بایگان
• کتایون ریاحی
• هانیه توسلی
• بهنوش بخیتاری
• سیما تیرانداز
• حمید گودرزی
• حامد کمیلی
• امین زندگانی
• امین حیایی
• شبنم قلی خانی
• سحر جعفری جوزانی
• زیبا کرمعلی

عمل بینی بازیگران
عمل بینی بازیگران

درست است که عمل بینی در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و بهترین عمل های جراحی بینی در کشور ما انجام می پذیرد. اما فقط بازیگران ایرانی نیستند که بینی خود را عمل کرده اند. خیلی از بازیگران مشهور هالیوودی هم بینی خود را عمل کرده اند. در بسیاری از آنها این عمل بسیار مشهور است و باور اینکه بینی خود را عمل کرده اند برای خیلی ها سخت است.

از جمله بازیگران بسیار مشهوری که بینی خود را عمل کرده است جنیفر انیستون است. بازیگر سریال محبوب فرندز. اما یکی از کسانی که باور نمی کنید بینی خود را عمل کرده باشد خانم ناتالی پورتمن است. چون بینی عمل شده به قدری روی صورت او نشسته که کاملا طبیعی به نظر می رسد. یا مثلا باور می کنید که بینی خانم آنجلینا جولی عملی باشد! مشهورترین بازیگران و مدل های خارجی که عمل بینی انجام داده اند عبارتند از :
• مایلی سایرس
• بلیک لایولی
• مگان فاکس
• میشل فایفر
• اسکارلت جوهانسون
• بریتنی اسپییرز
• لیدی گاگا و غیره…

عمل بینی بازیگران
عمل بینی بازیگران

عمل بینی

همنطور که در مثال بازیگران هم بارز است عمل بینی تاثیر بسیار چشمگیری در ترکیب بندی و زیبایی چهره شما دارد. اما این عمل واقعا چیست؟ اگر قصد دارید شما هم عمل بینی انجام دهید بهتر است کمی درباره آن اطلاعات داشته باشید. باید بدانید که عمل بینی یا رینوپلاستی دقیقا چیست و چه کاری انجام می دهد.
عمل زیبایی بینی که با نام علمی رینوپلاستی هم شناخته می شود با بهبود وضعیت ظاهری بینی شما، ترکیب بندی صورت را زیبا تر کرده و در نهایت باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. این افزایش اعتماد به نفس شاید مهمترین اثر عمل های زیبایی، مخصوصا عمل بینی باشد. عمل زیبایی بینی علاوه بر تاثیرش روی ظاهر شما می تواند مشکلات تنفسی را هم برطرف کند. مشکلات غیرعادی تنفس از راه بینی که ناشی از حوادث یا مادرزادی هستند را نیز درمان نماید. عمل بینی می تواند شکل، اندازه، زاویه و وضعیت کانال های هوایی بینی شما را تغییر دهد.
اما یادتان باشد الگوی خاصی برای انجام آن نیست. عمل بینی برای هرکس با دیگری فرق می کند. به همین خاطر یک پزشک خوب قبل از هرگونه اقدامی ویژگی های چهره شما را مورد بررسی قرار می دهد تا ببیند چه تغییراتی به نفع شما خواهد بود. حتما قبل از عمل در مورد اینکه دوست دارید بینی تان به چه شکلی در بیاید با پزشک مشورت نمایید.

عمل بینی بازیگران
عمل بینی بازیگران

بهترین مرکز عمل بینی در تهران

مراکز عمل بینی ایران و مخصوصا تهران شهرت جهانی دارند. در کنار مراجعین ایرانی عزیز، سالانه خیلی از خارجی ها هم هستند که فقط برای عمل کردن بینی شان به ایران می آیند. از جمله این مراکز، مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران است.

مرکز زیبایی شمال تهران با کادری مجرب متشکل از بهترین پزشکان و جراحان متخصص کشور، یکی از بهترین و باکیفیت ترین مراکزی است که می توانید مطمئن باشید یک عمل بینی بسیار خوب در آن دریافت می دارید. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و تماس جهت اخذ نوبت رینوپلاستی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا