بهترین جراح بینی در تهران کیست؟ | متخصص رینوپلاستی شمال تهران

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

حتی کوچک ترین تغییر که اندازه یا شکل بینی شما را تحت تاثیر قرار دهد ، می تواند منجر به بهبود چشمگیری در هماهنگی کلی صورت تان شود. با رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی می توانید به متعادل کردن ویژگی های صورت خود کمک کنید. اما نکته ای که پیش از هر چیز اهمیت دارد ، یافتن بهترین جراح بینی است. عمل بینی موضوعی فراتر از کوچکتر کردن یک بینی بزرگ است. یک جراح بینی خوب می تواند نتایج حیاتی و مهمی را برای شما رقم بزند. هدف از رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی باید طبیعی جلوه دادن بینی و بهبود اعتماد به نفس و زیبایی کلی شما باشد. غیر متناسب بودن بینی به عنوان برجسته ترین ویژگی صورت تان ، می تواند تأثیر منفی بر روی شما بگذارد. نتیجه جراحی زیبایی بینی باید ترکیبی از ایجاد تعادل بین اندازه ، عرض و زاویه بینی باشد.

اگر پهنا یا اندازه بینی تان باعث شده است که نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس کمتری داشته باشید ، و از آنجایی که انتخاب جراح بینی بسیار حائز اهمیت است ، همین امروز برای مشاوره با بهترین متخصص رینوپلاستی شمال تهران تماس بگیرید. جراح و تیم جراحی پلاستیک ما ، متعهد به حصول نتایجی عالی و ارائه مراقبت دلسوزانه از بیماران هستند.

نوبت دهی جراحی بینی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آنچه که جراحی زیبایی بینی می تواند برای شما به ارمغان آورد

متخصص رینوپلاستی شمال تهران

جراحی زیبایی یک امر کاملاً شخصی است. تعیین اینکه نوک بینی شما سر بالا باشد یا اینکه پل بینی تان باید صاف شود کاملاً به خواسته شما ، شکل کلی صورت تان و اینکه چه چیزی بهترین شکل زیبایی را برای تان رقم می زند ، بستگی دارد. تغییرات ایجاد شده در بینی هنگام عمل می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کاهش یا از بین بردن برجستگی در پل بینی
  • بالا بردن یا پایین آوردن پل با استفاده از پیوند
  • باریک کردن پل بینی پهن یا سوراخ بینی
  • کوچک یا بزرگ کردن و یا بالا بردن قسمت فوقانی بینی
  • تغییر موقعیت سوراخ های بینی

به طور کلی ، جراحی بینی به افراد کمک می کند تا نسبت به ظاهر خود احساس بهتری داشته باشند. رینوپلاستی برای خانم ها به معنای سپری کردن وقت کمتر در استفاده از لوازم آرایش به منظور کوچک جلوه دادن بینی است. در بعضی موارد ، تغییرات اعمال شده حین عمل همچنین باعث می شود تنفس آزادانه ، سهل تر شود و به شما در بهتر خوابیدن و جلوگیری از خروپف کمک می کند. جراحی زیبایی بینی چه از نظر پزشکی و چه از نظر روانی ، دارای مزایای گسترده ای است.

 

چه کسانی برای جراحی زیبایی بینی واجد شرایط هستند؟

بهترین جراحان زیبایی بینی

کمترین سن توصیه شده برای جراحی زیبایی بینی ، اواسط نوجوانی است که بینی کاملاً رشد کرده است. اگر ویژگی های صورت شما به طور کامل دوره رشد و نمو را به پایان رسانده است ، می توانید برای تغییر شکل بینی خود جراحی رینوپلاستی انجام دهید. اگر قبل از این زمان به دنبال جراحی باشید ، نتایج جراحی تان می تواند در آینده تغییر کند. افراد غیر سیگاری که از سلامتی خوبی نیز برخوردار هستند و انتظارات واقع بینانه ای از جراحی دارند ، بهترین نتیجه را مشاهده خواهند کرد.

باید این درک را داشته باشید که نمی توانید به بینی خاص یک فرد مشهور یا بینی ای که به طور اغراق آمیز کوچک و دکمه ای است ، دست پیدا کنید. هدف از جراحی رینوپلاستی این است که بینی را به گونه ای بهبود بخشد که زیبایی آن با سایر ویژگی های صورت شما مطابقت داشته باشد.

بهترین راه برای تعیین اینکه آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر، برنامه ریزی برای مشاوره جراحی با بهترین جراح بینی است. ما در جلسه مشاوره به شما کمک می کنیم در مورد برنامه جراحی زیبایی خود تصمیمی آگاهانه و مطمئن اتخاذ کنید.

مشاوره جراحی بینی با بهترین جراح بینی تهران

 

جراحی رینوپلاستی جامع

عمل جراحی بینی دراز و استخوانی
رینوپلاستی

عمل جراحی زیبایی بینی شما براساس ویژگی هایی که در طول دوره درمان تغییر می کند ، انجام می شود. گزینه های جزئی تا متوسط ​​ ممکن است با جراحی بینی بسته برطرف شود ، در حالی که تغییرات گسترده تر با استفاده از روش باز انجام می شود. اطلاعات بیشتر در مورد این دو روش را در زیر بخوانید:

جراحی بینی بسته

برش ها در داخل سوراخ بینی ایجاد می شوند و از اینرو به هیچ وجه قابل رویت نیستند. روش بسته شامل ایجاد تغییر در غضروف زیر پوست بینی است ، زیرا هیچ برشی در بالای پل بینی ایجاد نمی شود. این فرایند می تواند مزایایی برای بهبود خون رسانی به منظور پشتیبانی از زنده ماندن هر گونه پیوند را ارائه دهد.

جراحی بینی باز

در حالی که این روش شامل ایجاد یک برش کوچک بر روی کلوملا (پوستی است که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند) است ، همچنین امکان مشاهده کامل ساختارهای بینی و غضروف را بدون مانع فراهم می کند. بسته به نیاز شما ، کنترل و ایجاد تغییرات دقیق در این روش ساده تر است. برخی از بیماران نسبت به این روش تردید دارند ، اما حقیقت این است که برش در این ناحیه کاملاً بهبود می یابد و تقریباً با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست.

بایدها و نبایدهای بعد از عمل بینی

 

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی رینوپلاستی
هزینه جراحی رینوپلاستی

هزینه رینوپلاستی بستگی به تجربه جراح ، نوع روش به کار برده شده طی جراحی و محل جغرافیایی مطب دارد.

بسیاری از جراحان پلاستیک طرح های تامین هزینه برای بیمار ، مانند گرفتن هزینه عمل بینی اقساط را برای جراحی زیبایی بینی ارائه می دهند تا در نهایت عمل بینی ارزان تمام شود ، بنابراین حتما در این خصوص سؤال کنید.

هزینه های عمل بینی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هزینه های بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • آزمایش های پزشکی
  • پوشاک بعد از عمل
  • نسخه های دارویی
  • هزینه جراح

لطفاً برای اطلاع دقیق از هزینه عمل بینی گوشتی به این لینک مراجعه کرده و مشورت کنید.

 

برای عمل بینی چه دکتری خوبه

رینوپلاستی
بهترین جراح بینی در تهران نظرات مردم

در میان متخصصین عمل زیبایی بینی ، بهترین فرد برای جراحی زیبایی ، متخصص گوش و حلق و بینی (ENT) به شمار می رود. چنین متخصصی به خوبی با ساختارهای داخل بینی آشناست و از اینرو بهترین گزینه برای عمل زیبایی بینی محسوب می شود.

 

بهترین جراح بینی در تهران نظرات مردم

عمل بینی
دکتر فوق تخصص ترمیم بینی

اخیراً ، تالار های گفتگوی اینترنتی و دیگر انجمن های آنلاین مانند نی نی سایت تبدیل به منبع مناسبی برای تبادل اطلاعات دهان به دهان شده اند. به موازات آن ، گفتگوهای ایجاد شده توسط این وبسایت ها با ارتقاء آگاهی بیشتر بیماران ، افشای پزشکان بی کفایت و ایجاد شبکه پشتیبانی “مجازی” در بین بیمارانی که تجربه خوبی در جراحی زیبایی بینی داشته اند ، همراه بوده است. با این حال ، پیامدهای منفی استفاده از نظرات در اینترنت نیز رو به رشد است ، زیرا اطلاعات غلط ، ترور شخصیت و پست های کلاهبرداری به طور فزاینده و مکرری در این محیط رخ می دهد. تنها یک بیمار ناراضی ، با یا بدون توجیه معتبر ، می تواند هزاران نتیجه رضایت بخش یک جراح زیبایی بینی را به دلیل یک نتیجه نامطلوب ، چه این ادعا واقعی باشد و چه دروغین ، زیر سوال ببرد. متأسفانه ، ماهیت ناشناس بودن در اینترنت و عدم وجود پاسخگویی شفاف ، جلوگیری از این سوءاستفاده ها را دشوار تر می سازد. بنابراین ، هنگام ارزیابی شایستگی بهترین جراح بینی در منابع اینترنتی ، انگیزه های ارسال کنندگان بازخورد را نیز در نظر بگیرید و با اتکا بر یک اظهار نظر ناسازگارانه تصمیم گیری نکنید – برای هر داستان دو طرف وجود دارد.

 

ویژگی بهترین جراحان زیبایی بینی

بهترین جراح بینی طبیعی

حتی کوچکترین تغییر در بینی می تواند پیامدهای عمده ای در ظاهر و نحوه عملکرد آن داشته باشد. برای اطمینان از حصول بهترین نتیجه ، در انتخاب جراح بینی خود وقت و وسواس زیادی به خرج دهید. چند فاکتور اساسی وجود دارد که باید در خصوص بهترین جراح بینی در نظر داشته باشید:

  • دارا بودن دست کم پنج سال تجربه جراحی با انواع روش های جراحی زیبایی بینی
  • برخورداری از فن آوری پزشکی برای نشان دادن نتیجه شبیه سازی شده رایانه ای از بینی جدید شما
  • داشتن مهارت و تجربه جراحی برای انجام جراحی بینی باز یا بسته بینی
  • انجام حداقل 100 عمل جراحی زیبایی بینی در سال
  • ارائه توصیه ها و نظرات درجه یک به بیمار
  • ارائه مجموعه گسترده ای از عکس نتایج قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی بینی
  • داشتن مهارت در انجام اصلاحات مربوط به تغییر شکل بینی
  • در صورت لزوم داشتن مهارت جراحی برای پیوند پوست یا بافت از سایر مناطق بدن
  • برخورداری از یک محیط آرام و یک تیم حرفه ای که از بیماران در طول مشاوره استقبال گرم می کند

متخصصین عمل زیبایی بینی ما با تجربه چندین دهه جراحی بینی ، قادرند با هر دو روش ، نتایجی عالی برای شما رقم بزنند. انتخاب جراح بینی تان باید کمتر بر پایه روش مورد استفاده وی و بیشتر بر مبنای مهارت های پزشک او باشد. خوشبختانه تیم جراحی بینی ما از این حد از تجربه برخوردار می باشند و شما به راحتی می توانید پیش از هر گونه تصمیم گیری، گالری عکس های قبل و بعد از جراحی های قبلی ما را ببینند با مهارت جراح بینی خوب مان آشنا شوید.

اگر سوالی در مورد جراحی بینی دارید ، همین امروز با ما تماس گرفته و برای جلسه مشاوره برنامه ریزی کنید. در طول مشاوره از شما خواسته می شود تا هرگونه سؤال در مورد رینوپلاستی را بپرسید و نگرانی های خود را در این زمینه مطرح کنید.

 

بهترین جراح بینی : متخصص رینوپلاستی شمال تهران

بهترین جراح بینی در تهران

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) ، افتخار حضور بهترین جراح بینی در تهران را دارد. پس چنانچه به دنبال متخصص رینوپلاستی شمال تهران ، جراح بینی پاسداران ، نوبت دهی جراحی بینی ، دکتر فوق تخصص ترمیم بینی ، دکتر فوق تخصص بینی ، جراح بینی خوب ، بهترین جراح بینی تهران و مشاوره جراحی بینی هستید ، به شما این مرکز زیبایی را معرفی می کنیم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نوبت دهی جراحی بینی به این لینک مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

drlandis

scottsdalefacialplastics

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا