بهترین جراح بینی در تهران کیست؟ بهترین مرکز جراحی بینی تهران

عمل جراحی بینی دراز و استخوانی
رینوپلاستی

جراحی زیبایی بینی که همچنین با عنوان رینوپلاستی نیز شناخته می شود ، یکی از رایج ترین جراحی هایی است که در سرتاسر جهان انجام می شود. “عمل بینی” می تواند اندازه بینی شما را افزایش یا کاهش دهد ، همچنین شکل نوک ، پل و حفره های بینی را نیز تغییر دهد. جالب است بدانید انجمن جراحان زیبایی پلاستیک انگلیس اظهار داشته: در مقایسه با مردان تعداد بیشتری از زنان عمل بینی را انتخاب می کنند ، زیرا نیازهای آنها براساس ساختار صورت شان متفاوت است. در سال 2015 ، حدود 25٪ از اعمال جراحی انجام شده ، مربوط به بازسازی مشکلات ایجاد شده در بینی بوده است.

در ادامه این مطلب درباره بهترین جراح بینی در تهران توضیحاتی ارائه کرده و بهترین مرکز جراحی بینی تهران را نیز معرفی کرده ایم.

 

بهترین جراحان زیبایی بینی متعلق به چه کشورهایی هستند؟

بهترین جراح بینی در تهران نظرات مردم

جراحی بینی 8.2 درصد از کل 11.599.336 اعمال جراحی ثبت شده در جهان را تشکیل می دهد. از بین 10 کشور برتر مورد تایید انجمن بین المللی جراحی زیبایی پلاستیک یا ISAPS ، جراحی زیبایی بینی یکی از محبوب ترین و معمول ترین روال ها در مکزیک ، آلمان ، کلمبیا ، ایتالیا ، آرژانتین و ایران به شمار می رود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از کل روش های جراحی زیبایی بینی که توسط ISAPS گزارش شده است ، 72.1٪ در زنان و 9/27٪ در مردان انجام شده است.

در حال حاضر کشورهای برتر که جراحی زیبایی بینی را به خوبی انجام می دهند و از بهترین جراحان زیبایی بینی نیز برخوردار می باشند ، به ترتیب عبارتند از:

  • برزیل با 77.224 عمل جراحی (8.1٪ رینوپلاستی در سطح جهانی)
  • مکزیک با 50.437 عمل (5.3 رینوپلاستی در سطح جهانی)
  • ایران با 37.423 عمل بینی (3.9٪ رینوپلاستی در سطح جهانی)

در حال حاضر ایران با کسب عنوان “پایتخت جراحی بینی” جهان ، در مقایسه با آمریکا بیش از هفت برابر تعداد کل رینوپلاستی ها را انجام می دهد. ضریب قیمت پایین و کیفیت بالای چنین روشی ، علت این برتری در ایران به شمار می رود ، به خصوص برای افرادی که از اروپا و آمریکا به ایران سفر می کنند و حدود 50 درصد از هزینه ای که باید در کشور خود متحمل شوند را پرداخت می کنند.

اما در بین شهر های ایران ، باز هم تهران غالباً به عنوان ” پایتخت جراحی بینی ” در جهان شناخته می شود و در سال 2014 ، ایران (به ویژه در تهران) جزو کشورهایی بود که بیشترین تعداد عمل جراحی رینوپلاستی را در سرتاسر جهان انجام داده است.

 

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

در حالی که کیفیت نتیجه جراحی زیبایی بینی تان تا میزان قابل توجهی به کیفیت کار جراح زیبایی بینی بستگی دارد ، اما پیدا کردن یک جراح متخصص در زمینه جراحی زیبایی بینی گاهی دشوار است. متأسفانه هیچ روش قابل اعتماد و معتبری برای پیدا کردن بهترین جراح بینی وجود ندارد. علاوه بر این ، منابع اطلاعاتی ممکن است نادرست ، متناقض یا دسترسی به آنها دشوار باشد. در نتیجه ، بهتر است اطلاعات از کلیه منابع موجود جمع آوری شده و سپس به دقت ارزیابی و از فهرستی به فهرست دیگر ارجاع داده شوند تا بهترین ارزیابی ممکن حاصل گردد. این روند می تواند زمان بر و چالش برانگیز باشد ، اما برای اکثر افراد ، در نهایت یک انتخاب رضایت بخش رقم می خورد.

اگرچه انتخاب بهترین جراح بینی از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما هیچ جراحی نمی تواند نتیجه کاملی را تضمین کند. برعکس ، از آنجا که جراحی بینی بر روی بافت های متورم و شکل داده شده انجام می شود که می تواند ظاهر را تغییر دهد ، صرف نظر از این که چه کسی این عمل را انجام می دهد ، بروز نواقص زیبایی تقریباً در هر بینی اجتناب ناپذیر است. حتی یک جراح با تجربه و با استعداد نیز نمی تواند هر مشکل قابل تصوری را پیش بینی یا از بروز آن جلوگیری کند ، بنابراین داشتن انتظارات واقع بینانه ضروری است. با این حال ، گذاشتن وقت برای یافتن یک متخصص جراحی زیبایی بینی با سابقه داشتن بیماران راضی متعدد ، ارزش این تلاش را دارد. پیدا کردن بهترین جراح بینی می تواند تفاوت چشمگیری بین یک بینی زیبا و خوش فرم و یک بینی دارای اسکارهای ناخوشایند ایجاد کند.

 

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی طبیعی

برای یافتن بهترین جراح بینی در تهران باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی ، دارا بودن مجوز معتبر پزشکی لازم و ضروری است. مجوز پزشکی فعال و بدون محدودیت پزشکی تضمین می کند که جراح ، حداقل آموزش های دانشگاهی (دانشکده پزشکی) و حداقل یک سال آموزش های بعد از فارغ التحصیلی (کارآموزی) را سپری کرده است. دارا بودن مجوز پزشکی معتبر همچنین می تواند در مورد اقدامات انضباطی علیه پزشکان به دلیل عدم رعایت ، نقص پزشکی یا سایر موارد نقض گزارش شده ، منبع اطلاعاتی مفیدی به شمار رود. پروانه پزشکی معمولاً برای بیشتر جراحان معتبر شناخته شده است.
  • صدور دانشنامه تخصصی پزشکی (یا معادل شناخته شده آن) نشان دهنده اتمام موفقیت آمیز در دوره رزیدنسی یا دستار پزشکی و كنكور جامع صلاحیت شفاهی و كتبی اختصاصی برای تخصص خاص پزشکی است. با این حال ، داشتن بورد تخصصی هم نمی تواند چیره دستی جراح در جراحی زیبایی بینی را تضمین کند. در مقابل ، این گواهی دست کم صرفاً سطح دانش کتبی و شایستگی بالینی را در زمان معاینه تضمین می كند. علاوه بر این ، دانشنامه تخصصی پزشکی توانایی ، مهارت هنری ، دلسوزی ، صداقت ، یا تجربه گسترده جراحی را تأیید نمی کند. در واقع ، تعداد بسیار زیادی از جراحان دارای این گواهی پزشکی ، تجربه عملی کمی در عمل جراحی زیبایی بینی دارند. به فرض مثال ، گذراندن آزمون رانندگی و اخذ گواهینامه رانندگی لزوماً به معنای این نیست که شما وسیله نقلیه را با امنیت کامل ، با مسئولیت یا مهارت برانید. به همین ترتیب ، داشتن دانشنامه تخصصی پزشکی ، تضمینی برای استعداد ، تجربه یا کیفیت کار جراح نیست.
  • یکی دیگر از سنگ محک های معمول مورد استفاده ، بررسی سابقه تخلفات و قصور های پزشکی جراح مورد نظر است. مطمئناً هیچ کس نمی خواهد صورت خود را به یک جراح واگذار کند که سابقه سهل انگاری عمدی و نتایج ناگوار جراحی را دارد. بنابراین ، تماس با سازمان نظام پزشکی مبنی بر بررسی تخلفات پزشکی یک اقدام اولیه هوشمندانه در روند انتخاب بهترین جراح بینی به شمار می رود. اگرچه ادعاهای مختلف افراد متفرقه در مورد سوء پیشینه یک جراح غالباً پوچ و بی اساس است ، اما شاید زنگ خطری باشد برای این که به جراح منتخب خود ظنین شوید و لازم باشد در فرایند تصمیم گیری خود تجدید نظر کنید.
  • به طور کلی ، جراحانی که در یک زمینه خاص جراحی تخصص دارند ، تمایل دارند که علاقه و مهارت بیشتری در آن تخصص فرعی داشته باشند. به طور معمول ، این به نتایج جراحی بهتر و پایدارتر ، از تومورهای عروقی مغز گرفته تا تعویض کامل مفصل ران یا جراحی زیبایی بینی منجر می شود. اگرچه پیدا کردن یک جراح مسلط و با تجربه در جراحی پلاستیک یا جراحی زیبایی صورت شروع خوبی است ، اما به هیچ وجه تضمینی برای یک جراحی زیبایی بینی رضایت بخش نخواهد بود. چندین مسیر مختلف وجود دارد که می تواند به جراحی رینوپلاستی منتهی شود ، از جمله جراحی پلاستیک ، اتولارنگولوژی (جراحی گوش و حلق و بینی) ، جراحی زیبایی صورت و جراحی دهان. هر کدام از این تخصص ها مزایا و معایبی دارند و هیچ تضمین قابل قبولی در حصول نتایج کیفی ندارد. رهبران بزرگ جراحی زیبایی بینی دستی در هر یک از این مسیرها آموزش دیده اند و تقریباً در هر نمونه ، شیوه های آنها تا حد زیادی روی جراحی بینی متمرکز شده است.
  • یکی دیگر از شاخص های اطمینان از بهترین جراح بینی ، تایید دهان به دهان از طرف یک دوست یا عضو قابل اعتماد خانواده است. گزارش های دست اول از نتیجه مطلوب جراحی ، شیوه مطلوب در مراقب حین بستری ، پاسخگو بودن به نگرانی های بیمار و مراقبت های پیگیرانه مناسب همواره اطمینان بخش است. علاوه بر این ، هنگامی که تأییدهای متعددی از سوی منابع غیر وابسته دریافت می شود ، این سطح اطمینان خاطر بالا می رود. با این حال ، مراقب باشید که سیب را با پرتقال مقایسه نکنید ، زیرا یک تجربه خوب در ایمپلنت سینه یا جراحی لیفت صورت به طور خودکار با حصول نتیجه خوب در جراحی زیبایی بینی یکسان نیست – باید مطمئن شوید که نام یک جراح خوب بینی را به شما معرفی می کنند.

 

بهترین جراح بینی در تهران نظرات مردم

بهترین جراح بینی تهران کیه نی نی سایت

اخیراً ، تالار های گفتگوی اینترنتی و دیگر انجمن های آنلاین مانند نی نی سایت تبدیل به منبع مناسبی برای تبادل اطلاعات دهان به دهان شده اند. به موازات آن ، گفتگوهای ایجاد شده توسط این وبسایت ها با ارتقاء آگاهی بیشتر بیماران ، افشای پزشکان بی کفایت و ایجاد شبکه پشتیبانی “مجازی” در بین بیمارانی که تجربه خوبی در جراحی زیبایی بینی داشته اند ، همراه بوده است. با این حال ، پیامدهای منفی استفاده از نظرات در اینترنت نیز رو به رشد است ، زیرا اطلاعات غلط ، ترور شخصیت و پست های کلاهبرداری به طور فزاینده و مکرری در این محیط رخ می دهد. تنها یک بیمار ناراضی ، با یا بدون توجیه معتبر ، می تواند هزاران نتیجه رضایت بخش یک جراح زیبایی بینی را به دلیل یک نتیجه نامطلوب ، چه این ادعا واقعی باشد و چه دروغین ، زیر سوال ببرد. متأسفانه ، ماهیت ناشناس بودن در اینترنت و عدم وجود پاسخگویی شفاف ، جلوگیری از این سوءاستفاده ها را دشوار تر می سازد. بنابراین ، هنگام ارزیابی شایستگی بهترین جراح بینی در منابع اینترنتی ، انگیزه های ارسال کنندگان بازخورد را نیز در نظر بگیرید و با اتکا بر یک اظهار نظر ناسازگارانه تصمیم گیری نکنید – برای هر داستان دو طرف وجود دارد.

 

بهترین مرکز جراحی بینی در تهران

بهترین مرکز جراحی بینی

یکی از ویژگی های بارز بهترین مرکز جراحی بینی ، ارائه یک مشاوره خوب و با کیفیت است. صرف نظر از شکایات پزشکی ، جلسه مشاوره برای تشخیص دقیق مشکل ، تهیه یک برنامه درمانی مؤثر و بحث و گفتگو درباره اطلاعات مربوطه مانند گزینه های جایگزین ، خطرات و نتایج پیش بینی شده طراحی شده است که یک مرکز جراحی خوب باید قادر به ارائه آن باشد. همچنین لازم به ذکر است که جلسه مشاوره در اصل برای انتقال اطلاعات دقیق و تسهیل یک تصمیم پزشکی آگاهانه ، در نظر گرفته شده است. بسیاری از جراحان وقت کمی را برای معاینه یا گوش دادن به سخنان بیمار می گذرانند و خیلی کم در مورد جراحی توضیح یا دلیل معالجه را ارائه می دهند. در صورتی که بررسی سابقه بیمار ، معاینه بینی و توضیح کامل در مورد درمان اکیدا توصیه می شود و خطرات مرتبط با آن را به حداقل می رساند. یک جراحی بینی خوب از تصویربرداری رایانه ای برای شبیه سازی تغییرات در کانتور بینی استفاده می کند تا بیماران راحت تر بتوانند نتیجه نهایی کار را پیش بینی کنند. بررسی عکس های قبل و بعد از بیمارانی که دارای ناهنجاری های بینی مشابه هستند نیز باید بخشی از هرگونه مشاوره با کیفیت باشد. در طول مشاوره ای که بین بیمار و جراح شکل می گیرد تصمیم گیری را برای شما راحت تر می سازد که آیا می توانید با اطمینان خاطر صورت خود را به دست او بسپارید یا خیر.

 

فیلم عمل بینی از اول تا اخر

 

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

بهترین جراح بینی در تهران

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده قلهک شریعتی ، افتخار حضور بهترین جراح بینی در تهران را دارد. پس چنانچه به دنبال جراح بینی بازیگران ، بهترین جراح بینی طبیعی در تهران ، متخصص رینوپلاستی شمال تهران ، جراح بینی پاسداران و بهترین جراح بینی طبیعی هستید ، به شما این مرکز زیبایی را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی ما در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نوبت دهی جراحی بینی به این لینک مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

NOSE-JOB

SELECTING-RHINOPLASTY-SURGEON

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا