بهترین دستگاه لیزر بدون درد | بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت

لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

اگر برای از بین بردن موهای زائد خود از شیو کردن مداوم، استفاده از موچین یا اپیلاسیون خسته شده اید، لیزر بدن ممکن است همان چاره ای باشد که باید به کار بگیرید. لیزر بدن بسیار مناسب از بین بردن موهای زائد بسیاری از نواحی بدن، از جمله صورت، دست و پا، بیکینی و کمر است. همچنین مناسب هر دو گروه، یعنی زنان و مردان می باشد. لیزر بدن با استفاده از انواع بهترین دستگاه لیزر موهای زائد امروزی یک درمان بدون درد با بیشترین اثربخشی را به ارمغان می آورد.

در لیزر موهای زائد، پالس های نور لیزر به طور انتخابی، با مورد هدف قرار دادن ملانین در فولیکول موهای زائد، آن ها را از بین می برد. رنگدانه موجود در فولیکول مو موجب جذب پالس های نور می شود؛ تا جایی که فولیکول تخریب شده و سرعت رشد مو کاهش می یابد.

دستگاه های لیزر پیشرفته قادرند موهای زائد را به صورت ایمن و موثر تری موهای زائد را بین ببرند که در این مطلب مفصلا در مورد بهترین دستگاه لیزر توضیح داده ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مهمترین نکات درباره لیزر موهای زائد

مدت زمان یک جلسه لیزر موهای زائد بسته به اندازه منطقه تحت درمان، متفاوت است و می تواند از چند دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. قبل از جلسه به شما یک عینک محافظ چشم داده می شود و در صورت لزوم بی حسی موضعی نیز اعمال می گردد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

در طول فرآیند لیزر، احساسی مانند نیشگون حس خواهد داشت. این امر نشان دهنده این است که لیزر فعال و در حال کار است. همچنین ممکن است احساس گز گز و سوزش نیز داشته باشید. اما هیچ جای نگرانی نیست. این موضوع ابدا چیز بدی نیست.

پس از اتمام جلسه لیزر، ممکن است کمی تورم و قرمزی را مشاهده کنید. این موارد موقتی هستند و مانع از انجام فعالیت های عادی در شما نخواهند شد.

در ادامه به معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد پرداخته ایم.

 

بهترین دستگاه لیزر بدن کدام است؟

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در زمینه لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید.

دو مورد از بهترین انواع دستگاه لیزر موهای زائد عبارتند از:

  1. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار ، بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

اسکلپیون مدیواستار جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت و بهترین دستگاه لیزر دایود در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه جدیدترین دستگاه لیزر ۲۰۲۱ بوده و مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر مدیواستار اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

آیا دستگاه لیزر مدیو استار خوبه ؟

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

دستگاه لیزر اسکلپیون با همکاری دو شرکت فن آوری لیزری بسیار معروف، زایس و مدیو استار ساخته شده. این دستگاه مخصوص رفع موهای زائد است و با فن آوری های الکس و دایود به بازار پزشکی-زیبایی معرفی شده است. به عبارتی، هیچ دستگاه لیزر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که تا این حد تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.

معایب دستگاه لیزر اسکلپیون

به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون برای درمان آکنه و جوش و همچنین درمان ضایعات عروقی بسیار خوب عمل می کند.

بر خلاف لیزر های الکس و دایود، لیزر اسکلپیون به جای اینکه تنها رنگدانه فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد، عروق تغذیه کننده موی زائد را غیرفعال می کند. به همین دلیل، هیچ لیزر دیگری به غیر از اسکلپیون قادر نیست موها را این چنین ریشه کن کند.

برای ارتباط با مرکز لیزر با دستگاه اسکلپیون کلیک کنید.

  1. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کندلا

عکس انواع دستگاه لیزر

لیزر کندلا یکی دیگر از دستگاه های لیزر موهای زائد استاندارد در نظر گرفته می شود. این برند دارای سابقه طولانی در استفاده بی خطر است و یکی از مؤثرترین روش های درمانی لیزر موهای زائد است که امروزه در دسترس است. لیزر کندلا را می توان برای از بین بردن موهای زائد در هر جای بدن به کار برد. محبوب ترین مناطق درمانی شامل موارد زیر است:

بعد از جلسه درمانی می توانید بلافاصله فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. در صورت لزوم، می توانید از یک کمپرس یخ برای تسکین محل درمان و آرام کردن پوست استفاده کنید. برای چند روز اول از اسکراب و لایه برداری پوست خودداری کنید و به جای مواد ساینده از پاک کننده های ملایم استفاده کنید. همچنین لازم است در طول کل دوره درمان خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید تا از بروز خطر تغییر رنگدانه جلوگیری کنید.

بیشتر مراجعین به 3 تا 7 جلسه لیزر با دستگاه کندلا، در فواصل 3 تا 8 هفته ای نیاز دارند. هنگامی که موهای ریز مجددا رشد می کنند، به معنای آنست که زمان جلسه بعدی لیزر شما فرا رسیده است.

با وجود این که دستگاه لیزر کندلا نیز از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد به شمار می رود، اما به دلیل به کارگیری تکنولوژی جدید تر و پیشرفته در دستگاه لیزر اسکلپیون همچنان پزشکان زیبایی توصیه می کنند از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار استفاده کنید تا شاهد اثربخشی بیشتر و عوارض کمتر باشید.

 

بهترین مرکز لیزر با دستگاه اسکلپیون

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار نی نی سایت

در حال حاضر کلینیک ها و مراکز لیزر متعددی در سطح کشور وجود دارد. اما آنچه یک مرکز را از سایر مراکز دیگر متمایز می سازد، ارائه خدمات باکیفیت است. در بین هزاران مرکز، دو مورد از بهترین و معتبرترین مراکز لیزر موهای زائد در قلهک و قیطریه واقع شده اند که دارای جدیدترین، کم در ترین و امن ترین دستگاه های لیزر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: webmdself

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا