انتخاب جراح بینی | کدام دکتر برای عمل بینی مناسب است

کدام دکتر برای عمل بینی مناسب است

فوق تخصص جراحی انحراف بینی

در بسیاری از موارد ، پروسه رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی به صورت سرپایی و در یک مرکز جراحی انجام می شود. در مرکز جراحی، پس از انتخاب جراح بینی ،می توانید مراقبت های با کیفیت بدون نیاز به هزینه اقامت در بیمارستان را دریافت کنید. در طی این روش متخصص بیهوشی بر عملکردهای حیاتی شما نظارت می کند. همچنین می توانید انتخاب کنید که برای انجام رینوپلاستی در بیمارستان بستری شوید.

بهترین مرکز جراحی بینی تهران

تعدادی از جراحان با تخصص های متفاوت قادرند عمل زیبایی بینی را انجام دهند. ما در ادامه این مطلب به تشریح اختصاصی این که کدام دکتر برای عمل بینی مناسب است ، پرداخته ایم. پس چنانچه در صدد انجام این جراحی زیبایی هستید و نمی دانید کدام متخصص برای عمل بینی بهتر است ، این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

برای جستجوی آسان و دسترسی سریع تر به پاسخ سوالات خود می توانید بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید و مستقیما به سوالاتی که مد نظر شماست رجوع کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آشنایی با رینوپلاستی

عمل جراحی بینی دراز و استخوانی
رینوپلاستی

رینوپلاستی (Rhinoplasty) یا جراحی زیبایی بینی ، عمل بسیار رایجی است. طبق نظر انجمن جراحان پلاستیک آمریکا در سال 2016،  بیش از 220،000 عمل رینوپلاستی انجام شده است.

رینوپلاستی بنا به دلایل خاصی انجام می شود. برخی از افراد از یک مشکل عملکردی مانند انحراف بینی یا انحراف سپتوم رنج می برند. برخی دیگر نیز جراحی بینی را تنها به منظور اهداف زیبایی انجام می دهند.

این عمل هم می تواند عدم تقارن را اصلاح کند و هم عناصر ناخواسته مانند ناهنجاری ها ، تورفتگی ها یا برآمدگی ها را از بین ببرد ، یا می تواند زاویه ، طول ، عرض یا شکل کلی بینی را متناسب با چهره شما بهبود بخشد. بسته به مورد ، جراحی ممکن است با برداشتن بافت ها ، استخوان ها یا غضروف ، بینی را اصلاح کند یا با پیوند مواد مصنوعی یا ارگانیک ظاهر طبیعی بینی را تقویت کند.

بینی نه تنها نقطه مرکزی صورت شما محسوب می شود و در زیبایی چهره نقش به سزایی را ایفا می کند ، بلکه نقش بسیار پر رنگی در نحوه نفس کشیدن نیز دارد. حتی یک مشکل کوچک در بینی ، مانند انحراف جزئی سپتوم بینی ، می تواند بر روی تنفس و حتی خواب شما تأثیر بگذارد.

بیشتر افراد تصور می کنند که جراحی زیبایی بینی توسط جراح عمومی انجام می شود یا جراحی بینی توسط جراح فک و صورت فقط امکان پذیر است. آنچه بسیاری را شگفت زده می کند این است که یک متخصص گوش و حلق و بینی (ENT) که تحت آموزش های جراحی زیبایی صورت نیز قرار گرفته است ، در واقع بهترین متخصص برای عمل بینی محسوب می گردد.

 

انتخاب جراح بینی : متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک کیست؟

فوق تخصص بینی

متخصص گوش و حلق و بینی ، پزشک متخصصی است که در تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات مختلف گوش ، حلق و بینی تخصص دارد. متخصص گوش و حلق و بینی جراحی بینی نه تنها می تواند روش درمانی و جراحی مشکلات گوش ، حلق و بینی را ارائه دهد ، بلکه درمان مشکلات سایر ساختارهای مرتبط با سر و گردن را نیز انجام دهد. جراحی زیبایی بینی یکی از این موارد است. به بیان دیگر ، کار متخصص گوش و حلق و بینی ، عمل زیبایی بینی نیز می باشد.

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟ 

 

انتخاب جراح بینی : چرا متخصص گوش و حلق و بینی برای جراحی بینی مناسب تر است؟

متخصص جراحی انحراف بینی

متخصصان گوش و حلق و بینی یا اتولارینگولوژیست ها (متخصص جراحی زیبایی صورت و بینی) ، بیش از 10 سال تحت آموزش های دانشکده یا دانشگاه بوده و دوره تحصیلات تکمیلی را قبل از اقدام به صدور گواهینامه برد پزشکی اتولارینگولوژی گذرانده اند. آنها سپس برای تمرین حرفه ای خود مجبور به گذراندن آزمون اتولارینگولوژی می باشند. در این مرحله ، یک متخصص گوش و حلق و بینی می تواند برای تمرکز بر روی موارد خاص مانند جراحی پلاستیک صورت ، جراحی بینی و جراحی ترمیمی ، یک فلوشیپ نیز بگذراند. این تخصص به دو یا چند سال آموزش گسترده نیاز دارد تا یک متخصص گوش و حلق و بینی بتواند در انجام جراحی های زیبایی ، ترمیمی و عملکردی صورت ، گوش و گردن آماده گردد.

تحصیلات ، آموزش ها ، پیشینه و تجربه ای که متخصصان گوش و حلق و بینی در طول سالها به دست می آورند ، آنها را به بهترین متخصص جراحی زیبایی صورت و بینی برای انجام جراحی زیبایی بینی و سایر انواع مرتبط با جراحی زیبایی و ترمیمی صورت تبدیل می کند. متخصصان گوش و حلق و بینی درک بسیار خوبی از ساختار صورت و اینکه چگونه عواملی مانند جنسیت ، سن ، سبک زندگی ، رژیم غذایی و حتی ژنتیک می توانند در ظاهر فرد نقش داشته باشند ، دارند. در نهایت آنها از این دانش برای ایجاد بهترین شرایط ممکن برای داشتن بهترین ظاهر ممکن برای افراد استفاده می کنند.

بنابراین در پاسخ این سوال که کدام جراح بینی بهتر است ، به طور قطع می توان گفت یک متخصص گوش و حلق و بینی ، بهترین جراح بینی محسوب می شود.

هنگامی که صحبت از انواع جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی بینی می شود ، هیچ چیزی به اندازه یک رویکرد استاندارد و همه جانبه اهمیت ندارد. هر بیمار متفاوت است ، بنابراین یک جراح خوب باید قادر باشد بهترین تکنیک ها ، ابزار و موادی را انتخاب کند که متناسب با ساختار طبیعی منحصر به فرد بیمار اثر کند. این نوع رویکرد می تواند نتایج قابل پیش بینی ای را به وجود آورد که هم عناصر زیبایی شناختی و هم عملکردی را با یکدیگر ادغام می کند تا زیبایی ذاتی را در یک فرد به وجود آورد.

با این حال توجه داشته باشید که همه متخصصان گوش و حلق و بینی به طور معمول عمل جراحی زیبایی بینی را انجام نمی دهند. برخی از متخصصان گوش و حلق و بینی ترجیح می دهند روی درمان بیماری ها و شرایط تمرکز کنند و ممکن است تجربه انجام عمل جراحی زیبایی بینی موفق را نداشته باشند. این مهم است که متقاضیان جراحی زیبایی بینی به دنبال متخصص گوش و حلق و بینی ای باشند که دارای تخصص ، تجربه و سابقه مناسب در جراحی زیبایی بینی و سایر عمل های جراحی پلاستیک صورت باشد. این امر به ویژه در صورتی که عمل مورد نیاز یک جراحی زیبایی بینی باشد ، بسیار اهمیت پیدا می کند ، چرا که یک جراح برای دستیابی به یک نتیجه قابل پیش بینی باید تجربه قابل توجهی داشته باشد.

 

انتخاب جراح بینی : هزینه جراحی زیبایی بینی

رزیدنت جراحی بینی

هزینه عمل بینی بستگی به تجربه جراح ، نوع روش به کار برده شده طی جراحی و محل جغرافیایی مطب دارد.

بسیاری از جراحان پلاستیک طرح های تامین هزینه برای بیمار ، مانند گرفتن هزینه عمل بینی اقساط را برای جراحی زیبایی بینی ارائه می دهند تا در نهایت عمل بینی ارزان تمام شود ، بنابراین حتما در این خصوص سؤال کنید.

هزینه های عمل بینی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هزینه های بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • آزمایش های پزشکی
  • پوشاک بعد از عمل
  • نسخه های دارویی
  • هزینه جراح

لطفاً برای اطلاع دقیق از هزینه عمل بینی گوشتی به این لینک مراجعه کرده و مشورت کنید.

 

انتخاب جراح بینی : بهترین جراح بینی در تهران

کدام دکتر برای عمل بینی مناسب است

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) ، افتخار حضور بهترین جراح بینی در تهران را دارد. پس چنانچه به دنبال متخصص جراحی انحراف بینی ، فوق تخصص بینی ، بهترین جراح بینی در تهران ، فوق تخصص جراحی انحراف بینی ، متخصص گوش و حلق و بینی جراحی بینی و متخصص عمل بینی هستید ، به شما این مرکز زیبایی را معرفی می کنیم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نوبت دهی جراحی بینی به این لینک مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

pattmd

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا