هزینه عمل رینوپلاستی |ارزان ترین جراح بینی تهران کیست؟!

هزینه عمل رینوپلاستی

هزینه عمل رینوپلاستی

وقتی که بلاخره تصمیم خود را می گیرید و می خواهید که عمل رینوپلاستی( جراحی بینی) را انجام دهید؛ اولین نکته ای که باید نسبت به آن توجه داشته باشید، مربوط به هزینه های عمل جراحی بینی است. خب خیلی وقت ها همین مسئله باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

بارها دیده ایم که افرادی برای این که پول عمل بینی خود را جمع آوری کنند، سال ها کار کرده  و زحمت کشیده اند. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از هدر رفتن پول و وقت خود، نکات مهمی را در رابطه با جراحی رینوپلاستی بدانید که حتما به دردتان خواهند خورد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2022

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که عمل بینی ارزان نیست. یعنی تصور نکنید که با یک یا دو میلیون می توانید این عمل جراحی را انجام دهید. بنابراین تمام تبلیغاتی که مدعی هستند عمل بینی را با 2 میلیون انجام می دهند، را کلاً دور بریزید و مطمئن باشید که فریبکاری بزرگی در میان است.

هزینه عمل رینوپلاستی
هزینه عمل رینوپلاستی

در وهله ی بعد نکته ی مهم این جاست که هزینه های مربوط به آزمایشات و مراقبت های بعد از عمل جراحی را هم باید جزو هزینه های عمل رینوپلاستی در نظر بگیرید. قبل از این که زیر تیغ جراحی بروید، احتمالاً پزشکتان توصیه به آزمایشات و عکس برداری های زیادی خواهد کرد. در حقیقت شما برای جراحی از هر لحاظ بررسی شوید. عکس بینی و تمام آزمایشات مربوطه از شما گرفته می شود که طبعاً تمام این ها هزینه بر خواهد بود.

علاوه بر این بعد از جراحی رینوپلاستی نیز خیلی وقت ها به مراقبت های طولانی مدت نیاز است که قطعاً هزینه خواهد داشت. مثل جلسات بعد از درمان و عکس های بعدی ای که از بینی گرفته می شود.

در نهایت تمام این ها را گفتیم که به این نکته برسیم: جراحی رینوپلاستی قطعاً هزینه بر خواهد بود اما دلیلی بر این نمی شود که هزینه های بیشتری برای آن پرداخت کنید. در ادامه بیشتر به این مطلب می پردازیم.

ارزان ترین جراح بینی تهران کیست؟

همان طور که گفتیم جراحی بینی ارزان نیست اما خب خیلی از پزشکان هستند که با توجه به گران بودن پروسیجر، ترجیح می دهند که دستمزد پایین تری بگیرند تا به این ترتیب کل هزینه های جراحی را کاهش دهند.

البته خیلی از مراکز زیبایی نیز به مناسبت های مختلف تخفیف های زیبایی ارائه می کنند تا خودشان را بیشتر معرفی کنند. اما در نهایت هزینه های مربوط به عمل رینوپلاستی بستگی به شرایط فرد دارد. به عنوان مثال اگر هم زمان با عمل زیبایی، جراحی شما کاربردهای درمانی هم داشته باشد( مانند اصلاح انحراف بینی) ممکن است هزینه های شما بیشتر هم شود.

در کل اگر بخواهیم محدوده قیمتی به شما ارائه کنیم، بیشتر پزشکان از قیمت 5 الی 12 میلیون برای عمل بینی رینوپلاستی دریافت می کنند. هرگونه عددی خارج از این میانگین، مشکوک است و توصیه می کنیم آن ها را فراموش کنید.

ارزان ترین جراح بینی تهران کیست؟
ارزان ترین جراح بینی تهران کیست؟

بارها دیده ایم که فردی به پزشکی مراجعه کرده که قیمت های خیلی ارزانی (مانند 2 میلیون و …) ارائه می داده است اما بعد از عمل، نتیجه آن قدر فاجعه بار بوده است که دو برابر پول جراحی باید هزینه کرد تا مشکل عمل برطرف شود. تازه از درد و دردسرهای آن هم می گذریم و آن ها را در نظر نمی گیریم.

از طرفی دیگر خیلی از جراحان هم هستند که قیمت های خیلی بالایی دارند و بیشتر دستمزد شهرت خود را می گیرند. مراجعه به این دسته از جراحان هم فقط دور ریختن پولتان را به همراه دارد چرا که می توانید با هزینه های خیلی کمتر ، نزد یک پزشک معتبر و ماهر همان نتیجه را بگیرید.

بهترین مرکز رینوپلاستی

حالا که راجع به مسائل و جنبه های مختلف هزینه عمل رینوپلاستی صحبت کردیم، شاید از خودتان سوال کنید، کدام مرکز است که هم قیمت های منصفانه و خوبی داشته باشد و هم این که جراح ماهر و متخصصی داشته باشد؟ خب خوشبختانه ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم  که قطعا بهترین انتخاب شما خواهد بود:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، بهترین جراحان و پزشکان زیبایی را در اختیار دارد که در کمال خوشحالی، جراحی رینوپلاستی را نیز برای شما انجام می دهند. آلبوم تصاویر بیماران قبلی ما در مرکز موجود است و می توانید با مشاهده ی آن ها میزان مهارت و تجربه ی پزشکان ما را بررسی کنید. علاوه بر این، مزیت طلایی مرکز شمال تهران، قیمت های فوق العاده و تخفیف های گاه به گاه آن است. شما عزیزان می توانید از آخرین آفرهای ویژه ی مرکز مطلع شوید. کافیست سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.
بهترین مرکز رینوپلاستی
بهترین مرکز رینوپلاستی

هزینه عمل بینی باز

نکته ای که باید بدانید این است که جراحی بینی به روش ها و متدهای خیلی زیادی انجام می شود. کار به جایی رسیده است که خیلی از پزشکان ادعا می کنند که از لیزر برای جراحی بینی استفاده می کنند. تازه از ذکر روش های دیگر برای کوچک کردن سایز بینی هم صرف نظر می کنیم.

اما هنوز که هنوز است دو روش اصلی برای جراحی رینوپلاستی وجود دارد و آن ها هم عمل بینی باز و بسته هستند.

عمل بینی باز همان طور که از نامش پیداست، از طریق برشی خارجی روی پُل بینی و انجام جراحی انجام می شود. طبعاً عمل بینی باز، عوارض جانبی بیشتری برای بمیار خواهد داشت و طول نقاهت آن نیز بیشتر خواهد بود. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که جراحی بینی باز دسترسی بهتری به جراح می دهد تا مشکلات بینی ( اصلاح انحراف بینی، اصلاح پل بینی و …) را برطرف کند.

هزینه ی مربوط به عمل بینی باز نیز ممکن است متفاوت باشد و باز هم باید بگوییم که بستگی به شرایط بینی فرد دارد. به عنوان مثال خیلی وقت ها عمل یک فرد حتی اگر باز باشد، چندان سخت و پیچیده نیست.

اما برخی مواقع ممکن است جراحی بینی فرد با عمل ها و پروسیجرهای درمانی مختلفی همراه باشد. به این ترتیب طبیعی است که هزینه عمل رینوپلاستی هم بیشتر می شود. در نتیجه باید بگوییم که هرگز نمی توان رقم مشخصی را برای جراحی بینی در نظر گرفت. همه چیز بعد از جلسه معاینه توسط جراح و پزشک مشخص می شود.

نکته ی مهم: در مرکز زیبایی شمال تهران جلسات مشاوره قبل از جراحی رینوپلاستی رایگان خواهد بود و هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم همین امروز با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید و نوبت مشاوره بگیرید.

تهران اسکین

محقق: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا